Vis full versjon : Ultralyd er overstått. I magen min bor en....
Phoeebee
11-09-2002, 18:54
Liten blyg baby som ser ut til å være ei jente!!!!!!!!!!
Fikk fem flotte bilder, og gleder meg til å vise dem fram på treffet om halvannen uke!!!!!
Alt så helt fint ut, og lille nurket svømte rundt som en fisk. Jordmor brukte nesten et kvarter på å lete etter kjønnet, men baby lå med bena i kryss og rompa ned i bekkenet... :p Hun kunne ikke si kjønnet med hundre prosent sikkerhet, men hun var temmelig sikker på at det var ei jente,så jeg våger meg til å kalle babyen for Malin fra nå av!!!
Klemmer fra Annelin og Malin (som fikk termin ei uke senere)
18+3
Gratulerer med en liten jente!! :) Blir spennede å skjekke etter fødselen da, tenk hvist det er en gutt! ;) :p
Tidl. bruker
11-09-2002, 20:41
såå koselig :)
gratulerer :klapp:
19+3
Så spennende at du har fått vite kjønnet og alt er bra.
Da spiller det liksom ingen rolle at man får terminen satt tilbake.
Kjempefint navn du har funnet til henne!
Lilli3 og babyen 19+2:baby:
Så koselig!! Gratulerer med jentebaby! Kjempefint navn dere har valgt!
stratos & nr. 2 19+3!
Tidl. bruker
12-09-2002, 14:59
Åh...nå kjenner jeg at jeg blir en smule utålmodig her ja!! Jeg óg vil vite om Lillemor får lillesøster eller lillebror (hun vil helst ha lillesøster typisk nok, men sier at det går bra med lillebror også ;))
Gratulere med JENTEBABY!!!
Klem fra Zafir 17+4
Guttemor
12-09-2002, 15:06
Så heldig du er som fikk vite kjønnet!
Vi fikk ikke sett det, fordi babyen lå med navelstrengen imellom beina. Jordmor lette lenge, og jeg ble helt øm i magen slik som hun presset for å prøve å komme til. Hun kunne ikke se noe tegn på at det var gutt, og ville tippe på jente. Men hun var absolutt ikke sikker, så vi velger å ikke tro noe som helst før vi får se det når babyen blir født.
Fint at alt var bare bra med barnet også :)
Guttemor 18+6
Tidl. bruker
12-09-2002, 15:11
Vi har har også fått bekreftet kjønnet på kulen min. Vi skal ha en gutt!!! Hadde vel ikke regnet med noe annet, har jo en veldig typisk guttemage...
Skal også ta med bilde. Har ett der man faktisk kan skimte en liten tissemann. Så søtt!!!:p
Klem fra Renate
gratulerer med den lille jente:baby: i magen din.
malin var et fint navn:hjerter: :hjerter:
Så bra at alt var som det skulle!
Og en liten jente :klapp:
Klem Pelen 18+0
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.