PDA

Vis full versjon : *huff - sliten. jeg*

Pope
11-09-2002, 19:58
Huff og atter huff!

Bare for å advare: Her kommer det et syteinnlegg..

Jeg er så sliten for tiden. Forrige og denne uken har det vært mye å gjøre på jobben. Jobbet 10 t overtid forrige uke, og her sitter jeg fortsatt på en onsdag ettermiddag og jobber....:sint: :sint:

Opplæring, budsjettprosess, vanlige arbeidsoppgaver, møter, rydde i gamle oppgaver som jeg må få gjort ferdig før jeg tar permisjon, folk som "plutselig" ber om at ting skal gjøres innen 2 timer...osv.. *jeg-er-sliten*:leiseg: :leiseg:

Har en følelse av at jeg stresser litt vel mye for tiden. Gutta sier til meg at jeg ikke må ha slik en "samvittighet" for ting som ikke blir gjort, og jeg skulle ønske at jeg var like flink som gutta når det gjelder å bare forlate arbeidsplassen og de oppgaver som måtte ligge igjen til neste mann...

Jeg har egentlig lyst til å bare legge meg ned å GRINE :gal2: :gal2: :leiseg: :leiseg:

*Et fortvilet sukk fra Pope*

Karius
11-09-2002, 20:08
Trøsteklemmer sendes herved til deg:klem:

K@trine
11-09-2002, 20:30
Jordmora mi sa til meg at: Det som er så dumt med oss damer er at vi har noe som heter dårlig samvittighet og det har vi som regel mye av, men du må huske på det at det er nå du er gravid!!!
Jeg sender denne pekepinnen som jeg fikk av min jordmor videre til deg.
Ta det med ro!
Klemmer fra BigMama T-28;)

Tove
11-09-2002, 21:26
Du må ikke slite deg ut lille venn! Det er lov å ta det litt med ro nå. Jeg begynner så smått å kjenne at jeg er sliten jeg også. Sitter på skolen hele dagen og får sinnsykt vondt i rompa. I dag unnet jeg meg en fridag og sov til langt på dag. Har en hard dag i morgen så jeg tror det gjør godt :)

Jeg skjønner også at du føler du må gjøre alt det du gjør også, men det må være lov å ta seg en pause innimellom. Du trenger litt overskudd til den lille kommer også. Men det er vel ikke lenge før du skal ha permisjon nå så du får begynne å trappe ned :)

Tenker på deg og gir deg en :stakar:

Klem Tove

MayaM
12-09-2002, 01:52
Ja den samvittigheten......

Sender en trøste-:klem: jeg.

Maline
12-09-2002, 12:25
Kjære deg!

Ikke slit deg ut - ingen takker deg for DET!

Her kommer mange:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

...og så sendte jeg en lastebil full av klemmer til deg ikveld!!......lemper de av der du bor altså!!

:lol:

*Trixie*
12-09-2002, 16:48
Jepp, er det noe vi damer har altfor mye av så er det samvittighet. Prøv prøv prøv å legge fra deg arbeidet da!!!! Vet at det ikke er lett, men STÅ PÅ!!! :klapp:
Sender deg mange store stå på tanker!!!! :)
Lykke til.

Hilsen Lille My.

Pope
12-09-2002, 18:51
*snufs*

Takk for alle varme tanker, blir heeeelt rørt her jeg sitter. :blush: :leiseg:

Dere er GODE, dere jenter!!!

Er så glad at jeg har dere når resten av min verden raser nedover......:klapp: :klapp:

Nå bare gleder jeg meg til å gå ut i permisjon, slik at jeg får litt pust igjen til jeg skal begynne å puste etter rier....

:stakar: :stakar: Popsan og lille kråkebolle 34+6

Rakel
12-09-2002, 19:33
Tenk på at snart er det permisjon, og du kan kose masse
med nurket ditt.
:stakar: stakar:

:findag:

Hilsen Rakel

Rakel
12-09-2002, 19:35
uff,det ble litt feil her,
mente det slik

:stakar: :stakar:

Puncky
12-09-2002, 22:18
Ikke slit deg helt ut da...:(

Du må spare litt krefter til den lille kommer også!

:stakar: fra Puncky T-22