PDA

Vis full versjon : Oppdatering fra BigMama

K@trine
11-09-2002, 20:24
Jeg har hatt så mye å gjøre i det siste at jeg har bare vært raskt innom her å kikket, har ikke hatt tid til å legge inn noen innlegg på et par dager. For det første: JIPPI!!!
Jeg har nå begynt nedtellingen og det er i dag 28 dager til jeg har termin:D :D :D For det andre: Jeg var hos jordmor i går og ho sa at hodet var innstilt, det var ikke helt festet, men det var ikke langt unna og jeg trengte ikke å legge meg og vente på ambulansen hvis vannet skulle gått nå :D
For det tredje: Vi er ikke helt ferdig med oppussingen her hjemme enda, men jeg begynner å se et lys i enden av tunnelen her nå.

Stort sett så er ting ganske greit akkurat nå for tiden, jeg har drivi med så mye greier nå i det siste og jeg er så sliten at jeg vet omtrent ikke hvem bein jeg skal stå på, men jeg føler meg stort sett i ganske så fin form. Sover bedre nå når det ikke er så varmt og er nesten kvitt halsbrannen nå når babyen har lagt seg så langt ned i magen. Og det nærmer seg terminen :D :D :D
Lykke til alle store magedamer :p ;)
Klemmer fra BigMama T-28:cool:

Verdande
11-09-2002, 21:25
Så flott!
Og lykke til med nedtellingen, klem fra Vedande, T-27 ( hehe)

MayaM
12-09-2002, 01:55
Flott!! :klapp:

Og gratulerer med nedtellingen!

Kommer etter om ikke så alt for lenge...

Karius
12-09-2002, 03:27
At allt er bra og at oppussingen er nesten ferdig.
Ikke noe er så koselig som slike gla' innlegg vet du.

Også har damen begynt nedtellingen da gitt:klapp:

Kanskje du slår følge med Verdane å føder før tiden, i oo med at hodet er på vei ned til å feste seg...

Spennende det her gitt;)

:klem:

K@trine
12-09-2002, 05:28
Her er det farlig og skryte på seg for mye gitt! Nå er klokken 0230 og jeg våknet for ca en time siden med en helt vanvittig halsbrann og klarer ikke å få sove igjen. Enda så trøtt og sliten som jeg er. Sitter nå her og venter på å bli trøtt igjen.
Jeg som var så innmari fornøyd fordi jeg hadde hatt så lite halsbrann i det siste, i forhold til hva jeg har sliti med tidligere i svangerskapet. Men det er vel ikke så rart siden jeg spiste 2 brødskiver med speilegg like før jeg la meg. Har ikke spist kveldsmat på så lenge jeg kan huske, nettopp pga. denne halsbrannen :(
Jeg holder en knapp på at Verdande kommer i mål før meg for jeg har ikke tid til å føde riktig enda:p
God natt til alle som får sove!
Klemmer fra BigMama T-27:D

*Trixie*
12-09-2002, 16:38
Sagt det før og sier det igjen, du må ta det litt med ro også da, tenk på :birth:
Og ja det er nok best å ikke snakke altfor høyt om disse plagene, da kommer de garantert. Jeg teller også ned om dagen, og syns det nærmer seg fælt altså!!!! HJELP!!!! Men det skal nok gå bra. Lykke til. :)

Lille My T-20

Rakel
12-09-2002, 16:54
uff, og vokne med halsbrann er ikke noe moro det nei.
Er plaget med det ene og det andre,
det er litt uvant for med dette og ikke få sove om nettene
har aldri hvert plaget med det før, men nå først så klår det over alt,
så er det for varmt,eller så er det ingen behagelig stilling,
Halsbrann,eller jeg ligger og grubler på alt mulig.
men det er heldig vis ikke lenge i gjenn nå, og ikke har jeg egentlig grunn til og klage,har stortsett hvert frisk og rask

Hilsen Rakel

Pope
12-09-2002, 18:54
Ja, det er ikke lenge igjen til terminen din!! Bare 28 dager, eller er det 27 dager igjen nå..?

Neste gang du våkner med halsbrann, får du finne frem litt is og øl og satse på at det forsvinner...

Klem fra Popsan

Puncky
12-09-2002, 22:22
Så koselig å høre at stort sett alt er bra! :)

Ja, morsomt å kunne telle dager nå, da merker man hvor kort tid det er igjen... :eek:

Nå er vi snart i mål... Hurra! :klapp: :klapp: :klapp:

Kos Puncky T-22!