PDA

Vis full versjon : Blødning uke 22

Dolly27
28-05-2003, 16:21
Har litt brun/rødlig utfold i dag, og samtidig kjennes magen hard ut (kynnere??)

Noen som har hatt noe sånt?? Blir jo alltid litt engstelig når sånt skjer, har ikke vært plaget med dette i forrige svangerskap.

Det samme skjedde for vel en måned siden også, da med mer ubehag (menslignende) "smerter" i magen..

Hvorfor skjer dette her??? Jordmor kunne ikke gi noe svar sist gang, og da gikk det over av seg selv.

For ordens skyld, ingen sex her i gården :uff:

Håper på svar!!

Tyranna
28-05-2003, 17:12
Kan ikke hjelpe deg dessverre, annet enn og si at jeg hadde gått til legen/jordmor. Du kan jo prøve og søke på doktoronline. De har sikkert fått det spørsmålet før.

Håper alt går bra

Filifjonk
28-05-2003, 17:56
Jeg har hatt det .. Det er av og til at kynnerene blir så harde at et og annet blodkar sprekker. Da kan det komme litt misfarget utflod etterpå. Helt vanlig og ikke noe å ta på vei for.
Så lenge du ikke blør friskt blod og heller ikke har varige smerter så kan du ta det med ro.

Selv hadde jeg det mest helt på slutten av svangerskap nr 2..
Hadde mange sånne dager i de to siste månedene og hver dag i en hel uke før ungen ble født..

Cemi
28-05-2003, 18:38
Menssmertene du kjenner kan være at livmoren vokser,har det selv i perioder. Brun utflod har jeg hørt at kan være gammelt blod som ligger et sted jeg ikke husker som blir klemt ut. Forstod du? Snakk med legen din,tror ikke du behøver å bekynre deg.

Tidligere Bruker
02-06-2003, 09:52
Har nok noe med at blodkar sprekker.
jeg har selv hatt blødninger i liten mengde, og legene mener dette er blodkar som sprekker.
Men er det mye blod med slim, + du har vonde kynnere, så bør du ta kontakt med JM eller føden.

:mervink: