PDA

Vis full versjon : Pop-up

Filifjonk
28-05-2003, 23:04
Jeg er plaget av pop-ups. Er det noen som kan gi meg en link til en gratis pop-up-stopper som virker og som forblir virkbar?
Jeg har lastet ned pop-up-stop i bøtter og lass, men de slutter å virke etter kort tid.. og mange av dem er drit dårlige og slipper for mye igjennom.. og andre igjen stopper for mye, tilogmed nyttige popups som de som vi har på PM-er her inne..

Moniq
29-05-2003, 13:56
De fleste varer bare i 30 dager eller noe slikt ja, er på jakt etter det selv, men jeg har ett gått råd, ikke skriv under på underskriftskampanjer og slikt. Du har sikkert fått den mailen om de kattene som må vokse opp i flasker og blir solgt og slikt. Bonsai cats eller noe i den duren het det, husker ikke navnet, har blitt bevist att det ikke er tilfelle, en katt hadde aldri overlevd så lenge og politiet har undersøkt saken. Men det er folk som tar i mot e post adressene og selger de vidre så du blir sent reklame i tide og utide. Skal se om jeg finner linken der det står om det og legge den ut her.

Esp1
30-05-2003, 20:01
Bare sett nettleseren din til å åpne pop-ups i bakgrunnen, eller slå av java script funksjonen, så slipper du irriterende pop-ups, men du risikerer også å miste f.eks pm'er her inne og, men det er bare å slå av og på f.eks.

:)

Chickxsy
01-06-2003, 05:02
Bytt til mozilla og velg "deny pop-ups" ellerno lignende i preferences.

aviven
01-06-2003, 21:49
PopUpCop er vel den beste jeg har funnet og brukt pr. dags dato.

greit nok, er 30 dager trial ... menneh google.com er din beste venn.. og vil man teste den utover de 30 dagene ....HOSTwww.astalavista.box.skHOST...heh.. klør i halsen.. kremt

Ceridal
07-06-2003, 14:56
Jeg har funnet en side til deg som er gratis og du unngår popup. Helt genial. gå in på www.crazybrowser.com og download siden. Den er også gratis i bruk.

aviven
26-06-2003, 21:11
Jaja.. denne sies å være best pr. i dag.. og gratis er den også.

Google Toolbar (http://www.itavisen.no/art/1301453.html)