Vis full versjon : Nesten gratis??
Heisann og god morgen.
Er det noen som kan svare meg på hvorfor Svithun kombivognen er så billig 3190,- i forhold til Simo og Brio.
Er det noen som har erfaringer med denne vognen?
Bagen eks.
Hvordan er det med vogner som er lyse i trekket (Beige) ser de fort stygge ut eller??
Hvis ikke det spiller noen rolle så vil jeg ha en sånn Svithun vogn. Like fin den!!
IzziCreo
12-09-2002, 12:37
Venninnen min har den - og hun er kjempefornøyd! :) Hun har den til og med i beige - men hun fikk lille Noah nå på sommeren... Får du babyen din på vinteren så er kanskje ikke beige den smarteste fargen?! Hva vet vel jeg?! ;) Lurer på om grunnen til at den er rimeligere er en relansering av Svithun merket?! Det har vel vært borte fra markedet en stund - og nå vil de prøve å jobbe seg inn igjen. Kan være en grunn ihvertfall :)
Lykke til :)
Klem Suzie Q 28+3
Heisann!
Jeg var på Babyshop i dag og fikk innföring i Svithun og Simo sine vogner. Svithun sin vogn syntes jeg var kjempefin, men valget faller på Simo 2001 modell til 4.499. Svithun kostet 2.998. Svithun er med i Simogruppen (Simo, Brio og Svithun).
Forskjellene er (etter som jeg kan huske):
1. Stoffet - med Svithun er man avhengig av regntrekk. Trekket er vannavvisenden, men ikke vanntett. Simo var vantett.
2. Bagen går ikke ann å slå flat på Svithun, men på Simo.
3. Under vognen på Svithun er nettet i töy. Simo har aluminium.
4. Kalesjen på Svithun har samme prinsipp som Teutonia, Simo har den klassiske mekanismen med å legge ned kalesjen.
5. Simo sin sportsvogndel kan senkes 10 cm (fordel når barnet blir större). Svithun kan ikke regulere höyden.
Hun i butikken sa at Svithun er en enklere utgave av Simo. Skal man bruke vognen til ett barn er den helt topp. Skal den gå i arv anbefalte hun Simo eller Brio. Simo sin 2002 modell koster ca 6.000 og Svithun ca. 3.000. Da kan man for samme pris kjöpe ny vogn til to barn i stedet for en til begge.
Vi har som sagt valgt Simo 2001 modell - små luksus endringer på 2002 modellen. Hadde de ikke hatt denne vognen hadde valget kanskje blitt Svithun.
Lykke til!!!
Chloe (31+0)
Tusen takk Chloe!
Ofte tror jeg at de som står i butikkene ikke har peiling:uff:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.