PDA

Vis full versjon : Til dere som har slutter å røyke

Småen og Nurket
30-05-2003, 01:22
om allerede har klart detog som prøver:
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Selv sluttet jeg å røyke for to år siden på Sybantablettene (kan man ikke gå på de når en er gravid) og jeg vet hvor vanskelig det er . Dere er kjempe flinke alle sammen!

Det finnes en bok som man skal lese når en røyker og når en er ferdig med boken er man ferdig med røyken.Husker ikke hva den heter.Veninnen min sluttet å røyke med den etter at stemoren gjorde det samme. Vet ikke hva den heter men det vet de nok på en bokhandel.

Ønsker dere lykke til videre i kampen om nikotinen,dette klarer dere,og når dere har klart det så er det så vanvittig deilig.

Nyter enda lukten av rene klær hver gang jeg åpner kleskapet :klapp: :klapp: :klapp:

Carnita
30-05-2003, 17:47
Boken heter Endelig ikke-røyker og er skrevet av Allan Carr. Jeg leste den før jeg sluttet å røyke og det har flere på jobben gjort også. ANBEFALES!

Lykke til alle som holder på å slutte å røyke!

Millemy
01-06-2003, 14:42
uten noen for for tabletter eller bok. for meg var det nok å få en liten i magen.
Sybantablettene hadde jeg i allefall IKKE puttet i min munn. er dere klar over at de står i felleskatalogen under ANTIDEPRESSIVA (dvs NERVETABLETTER) har ei venninne som "slutta" med disse. Men når tabl tok slutt gjorde røykeslutten det også. røyker som før igjen hun.

Er jo bra du klarte å slutte på denne måten. Men jeg leser ALLTID i felleskatalogen før jeg putter i meg noe. (å det er ikke ofte jeg tar noe) 1 paraceth i mnd max

Har vært røykfri en MND nå har ikke hatt noen problemer.
Nyter oså den reine luften.

Tidl. bruker
10-06-2003, 16:36
Også hørt at den boken skal være effektiv i "kampen mot røyken".... Hvis det er den at enten skal du slutte å røyke FØR du er ferdig med 1 kap eller så skal du røyke som en skorstein ut boka ;) !?!?!?!??!

Jeg klarte også å slutte uten tabletter eller denne boka, og anser det som ren flaks (tenkte selvfølgelig på :baby: i magen også da) Bare bestemte meg for at når vi kom til Norge igjen (Var på ferie i Spania) så var det "bye, bye smoke", og det har jeg klart å holde

Lettere stolt av meg selv :klapp: