PDA

Vis full versjon : Hjelp - jeg har så vondt

Pepsi
30-05-2003, 12:42
Har en forferdelig dag i dag og er redd at noe er galt.

Jeg bare kaster opp, og verker forferdelig i den ene siden av magen og ryggen (venstre side). Er veldig vondt å både stå, sitte og ligge +gå. I magen verker det langt nede og litt oppover. Noen som vet hva dette kan være? Disse tre tingene behøver jo ikke å ha noe med hverandre å gjøre.

Sweet Candy
30-05-2003, 12:48
Vet ikke hva det er :( Ring til legen du, det er det beste. Lykke til!!!

Filifjonk
30-05-2003, 12:48
Kom deg til lege umiddelbart... !!!!! Høres alvorlig ut.., men jeg kan ikke si hva som feiler deg.. Det kan ingen av oss her inne.. Oppsøk lege!!!!!!

Carrie
30-05-2003, 13:02
.............

Andrea_mor
30-05-2003, 13:06
Kom deg til lege med en gang!!!
Ring alltid legen i slike tilfeller, for det er bare legen som kan svare på sånt!¨¨

Håper det går bra med deg da!!

:mervink:

9+2

Tyranna
30-05-2003, 13:43
Sikkert ikke noe alvorlig, men jeg henger meg på de andre her inne - sjekk med legen forsikkerhets skyld.

God bedring:stakar:

Pepsi
30-05-2003, 14:16
Takk for alle tilbakemeldingene. Jeg hadde så vondt når jeg sendte melding at jeg trodde jeg skulle klikke. Gikk og la meg og klarte å sove. Nå er alt mye bedre. Det eneste jeg kjenner i magen er spark :)

Jeg har ikke lyst å bli et hysterisk kvinnfolk som ringer legen for hver minste ting, men skjønner jo at grensen for å ringe legen er lavere når man er gravid. Tenkte derfor jeg skulle ligge en halvtime først og se det ann. Det ser ut som om smerten i ryggen og magen hadde en sammenheng for begge to er fine nå. Merkelige greier. Skal ihvertfall nevne det for legen neste gang.

Nå skal jeg prøve å spise litt mat. Etterpå skal jeg ta det helt med ro. Hadde egentlig planer om bytur med ei venninne + middagsgjester her i dag, men skal avlyse begge deler. Har stresset mye denne uka, så det kan være en måte kroppen sier i fra om at jeg må det med ro.

:findag:

Tyranna
30-05-2003, 17:43
Tror du det kan ha vært luft? Jeg har noen helt forferdelige luft smerter. Har så vondt at jeg ikke klarer og stå oppreist, og det er vondt både i mage og rygg. HAdde det sånn i forrige svangerskap også, derfor vet jeg hva det er.

Glad du føler deg bedre og at er står bra til med:baby: