PDA

Vis full versjon : Nå kjenner jeg MYE sparking!

Guttemor
12-09-2002, 14:59
I de siste tre dagane, har babyen virkelig begynt å sparke!
Nå kjenner jeg alltid mange spark når jeg setter meg ned for å hvile, etter å ha holdt på med noe. Utrolig deilig følelse. Kan også se at magen "hopper" når babyen sparker. Artig :D

Magen har begynt å vokse, så nå må jeg vel bare finne fram mamma buksene snart. Har bare en bukse som jeg kan bruke, og i går måtte jeg åpne den øverste knappen fordi den strammet sånn :eek:

Guttemor 18+6

nikita
12-09-2002, 15:07
er det ikke deilig når lille:baby: sparker inni magen.
merker det oftere og oftere for vær dag som går:hjerter: :hjerter: :hjerter:

Hanne78
13-09-2002, 00:18
Ja,dette er deilig!!!Sitter her med hånden på magen og leker med tullemor,jeg:) Hun sparker så voldsomt,er litt av en villbass,ja:p Rart å tenke på at hun allerede er 25 cm:klapp: ,store jenta mi...
Nå er vi halvveis,jenter,ikke så lenge igjen nå....
Klem Hanne 19+3

sheila
13-09-2002, 00:54
De 3 siste dagene har det begynt å sparke for fullt! Tidligere var det bare pirking nå er det ordentlige dult!! Herlig!!:klapp: :klapp:

Idamor
13-09-2002, 01:19
HELDIGGRISER!!!

Gleder meg til jeg begynner å kjenne spark også!! Er 3 1/2 mnd på vei og må vel smøre meg med litt tålmodighet enda...

minni
13-09-2002, 12:07
Jeg kjenner ikke noe jeg... :( Spurte jordmor om når en burde kjenne noe da jeg var der forrige fredag, og hun svarte at det var mange som ikke kjente noe før i uke 20, men da burde det begynne å komme, nå er jeg 18+5 og håper snart det blir litt liv og røre der inne...