Taurus
31-05-2003, 21:34
Så har jeg vært hos gyn igjen, og denne gangen var tonene en ganske annen ja....:D Hun tok seg god tid, var interessert og spurte om ting, så vi følte oss utrolig mye tryggere etterpå. Nå er det 4 uker til neste gang, men denne gangen med to jordmortimer i midten. Etter det skal jeg til gyn hver annen uke, og jordmor hver annen uke. Hun hadde leste retningslinjene fra denne eksperten Blåklokke refererte til, og bøyde seg for dem.
Hun er kanskje ikke verden greieste, men nå er det i hvertfall helt OK.
Situasjonen:
Hb: 11,6
BT: 111/66
Urin: neg+
Ødem: 0-1
Vekt: opp 2 kg (dvs en total vektøkning på 20Kg
:eek: (nå begynner jeg å bli bekymret)
S/f mål: 34 cm
Begge guttene lå i hodeleie, og de var helt like i hodemål, og var helt på gjennomsnittet. I magen var de litt forskjellig, men hun hadde problemer med å måle, for tv.2 vendte seg hele tiden.
De har nå begynt å "presse", mye mer enn de sparker. Dette resulterer i at magen plutselig blir helt skjev, noen ganger en stor hump nede på venstre siden, andre ganger lenger oppe på høyresiden. Det er utrolig morsomt. Da kan jeg jo stryke dem litt over stumpen :hjerter: :hjerter: Når de sparker kjenner jeg at de har blitt utrolig sterke etterhvert. Og koordinerte. Hviler jeg armen litt tungt på spesielle steder på magen, kommer det plutselig et svært bestemt spark, som dytter armen hardt bortover :D Flinke gutter som vet hva de vil :D
Ellers føler jeg meg tung, men har ingen voldsomme plager. Litt vondt i korsryggen av og til, og litt halsbrann kanskje, men det er nå en bagatell. Kynnerne har gitt seg veldig etter at jeg ble 100% sykmeldt, og det er jo helt deilig.
Hvordan har dere andre det om dagen?????
Klem fra (27+6)
Hun er kanskje ikke verden greieste, men nå er det i hvertfall helt OK.
Situasjonen:
Hb: 11,6
BT: 111/66
Urin: neg+
Ødem: 0-1
Vekt: opp 2 kg (dvs en total vektøkning på 20Kg
:eek: (nå begynner jeg å bli bekymret)
S/f mål: 34 cm
Begge guttene lå i hodeleie, og de var helt like i hodemål, og var helt på gjennomsnittet. I magen var de litt forskjellig, men hun hadde problemer med å måle, for tv.2 vendte seg hele tiden.
De har nå begynt å "presse", mye mer enn de sparker. Dette resulterer i at magen plutselig blir helt skjev, noen ganger en stor hump nede på venstre siden, andre ganger lenger oppe på høyresiden. Det er utrolig morsomt. Da kan jeg jo stryke dem litt over stumpen :hjerter: :hjerter: Når de sparker kjenner jeg at de har blitt utrolig sterke etterhvert. Og koordinerte. Hviler jeg armen litt tungt på spesielle steder på magen, kommer det plutselig et svært bestemt spark, som dytter armen hardt bortover :D Flinke gutter som vet hva de vil :D
Ellers føler jeg meg tung, men har ingen voldsomme plager. Litt vondt i korsryggen av og til, og litt halsbrann kanskje, men det er nå en bagatell. Kynnerne har gitt seg veldig etter at jeg ble 100% sykmeldt, og det er jo helt deilig.
Hvordan har dere andre det om dagen?????
Klem fra (27+6)