PDA

Vis full versjon : Vi mistet begge!!!!! :(

Izabella
31-05-2003, 21:47
Heisann alle dere!

Vil bare oppdatere dere litt. Men det blir kort for jeg klarer ikke å prate noe særlig om det. Derfor har jeg også holdt meg borte fra disse sidene de ssite ukene. 2.mai var vi på vår første ultralyd og jeg var da ca. 5 uker på vei. Det var lite vi så, og vi kunne ikke se noen hjerteslag da ultralyd greia på sukehuset var for liten. Men vi fikk vite at vi hadde to små i vente. En uke etter skulle jeg tilbake, men begynte å blø kvelden før. Og da jeg kom på ultralyd viste det seg at jeg hadde mistet den ene. Men de kunne da se hjertet slå på den andre. De ville ha meg inn til ny ultralyd en uke etter, men så ble jeg syk. Og jeg ble bare dårligere og dårligere. Samme som i fjor da jeg tok en provosert abort fordi jeg ble så syk. Så vi hoppet over ultralyden uken etter, men etter en uke igjen så måtte jeg på sykehuset pga underærnæring. Dette fordi jeg kastet opp absolutt hele tiden. Helt for jævlig...! Og det viste seg da at den andre lille ikke hadde klart seg. Det ble en lang dag på sykehuset med utskraping i hui og hast og en hestekur med kvalmstillende etter det. Vi fikk dra hjem på kvelden. Etter dette har jeg begynt på pilla igjen, for ingen av oss klarer flere skuffelser enda. Vi har ikke snakket noe om det. Føler oss liksom ikke klar enda. Og en annen ting. Jeg er bare 19 år, og har mange år foran meg. Så vi har blitt enige om å satse på utdannelse nå og så skjer det hvis det skjer... Men først skal vi ha en lang pause. Kan hende jeg stikker innom her i ny og ne, men uansett så leser jeg jo det dere svarer via mail.

Lykke til alle dere andre! :)

Klem fra lille meg!

Endelig
31-05-2003, 21:55
Dette var fryktelig trist å høre! Ta vare på deg selv og hverandre!

Magedutti
31-05-2003, 21:57
Huff,det var fryktelig trist å lese :trist!: :(

Kan bare forestille meg sorgen dere føler nå :stakar:

Ønsker deg lykke til videre :stakar:

Sweet Candy
31-05-2003, 22:10
:stakar: :stakar: :stakar:

Tidl. bruker
31-05-2003, 22:23
Dette var leit å lese! Føler med dere.
Men som du sier, du er ung med mange år foran. Ønsker deg lykke til med utdannelse og fremtidige svangerskap!

Elsie
31-05-2003, 23:20
:leiseg: Fryktelig tris å lese. :leiseg:
Håper dere klarer å ta godt vare på hverandre midt oppi sorgen.

:stakar:

Ceni
31-05-2003, 23:58
stakkar :stakar: :stakar:
det var leit de ikke klarte seg, men du får ha bedre lykke til neste gang.

Hanah
31-05-2003, 23:58
:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Så leit å høre!

Føler med dere. :(
Ta vare på hverandre.

:klem:

Loop
01-06-2003, 00:04
Dette var virkelig trist å høre. Tenker som deg at det dere trenger mest nå er tid. Kan ikke presse igang hverken den store samtalen eller forholde dere til nye forsøk før dere begge føler dere er klare. Dette krever tårene sine, men som du sier , er du ung og vil ha muligheten senere. Anbefaler deg å ta kontakt med legen din, når dette har roet seg, for en lang time med grundig planlegging av oppfølging og utredning før senere svangerskap. Dette har vært til rsto hjelp for meg, både for å bearbeide og bygge opp trygghet og mot til å prøve igjen. Når jeg er gravid nå får jeg dessuten den beste oppfølging jeg kan tenke meg. Igjen, synes dette var forferdelig trist og vil sende varme tanker til både deg og partneren din.

Småen og Nurket
01-06-2003, 01:17
:stakar: :stakar: Så utrolig trist. Ønsker dere alt godt videre og at dere kommer tilbake her på SM i en senere anledning.

Ta vare på hverandre :stakar: :stakar:

Leonora
01-06-2003, 03:04
Mange :stakar: til dere ... håper det går bedre med dere snart.

effie
01-06-2003, 10:42
:leiseg: Uffameg, jeg vet akkurat hvordan du har det nå. Mistet selv 2 små i september 02 (5. og 7. uke).
Skjønner at du vil ta en hvilepause i prøving, og ta dere tid til å sørge før noe annet.
Håper dere tar godt vare på hverandre i denne tunge tiden.

(Vi mistet våre tvillinger etter et IVF-forsøk, så familie og venner visste hva vi gikk gjennom. Det hjalp oss veldig i ukene etterpå)

Catalina
01-06-2003, 13:11
Vil bare ønske dere lykke til videre! Ta vare på hverandre!

piasava
01-06-2003, 13:18
Huff og huff!
Men det er jo som du selv sier flere sjanser for dere. Håper inderlig det lykkes når dere bestemmer dere for å prøve igjen.

:stakar: :stakar: fra
piasava
:baby: 22+1

Tidligere Bruker
01-06-2003, 17:26
:stakar: Så trist å lese. :(

Tidl. bruker
02-06-2003, 14:19
Så trist. :leiseg: Ta godt vare på hverandre.

:stakar: fra Britney

K@roline
28-05-2004, 03:48
Uff så trist. :klemme:

Amanas
03-06-2004, 06:05
Dette var leit å lese! Føler med dere.
Men som du sier, du er ung med mange år foran. Ønsker deg lykke til med utdannelse og fremtidige svangerskap!
Signerer denne jeg. Ord blir fattige i en sånn situasjon så jeg vill bare gi deg en sikkelig god :klemme:

Lis
29-06-2004, 23:09
Stakkars deg!

Trist at du mistet begge to. Jeg mistet selv tvillingene mine m. tre dagers mellomrom i 18 svangerskapsuke, og vet hvor ekstra vondt det gjør når håpet om å få beholde i hvertfall en er ute :(. Lykke til videre!

Klem fra
Lis