Vis full versjon : Jeg er her jeg også, og trenger noen oppmuntrende ord...
Snorkfrøken
13-08-2002, 13:22
Nå er jeg her også:p
7 dager etter terminen (12 etter egen termin) begynner jeg å bli rimelig lei :bonk:
Hadde egentlig innstilt meg på å gå over termin, men nå synes jeg det drar ut litt vel lenge. Begynner å se for meg igangsetting på sykehus/stor unge/lang fødsel, og er til tider begynt å bli litt deprimert:leiseg: Telefoner og meldinger fra familie som lurer på "hvorfor er du fremdeles hjemme"? "Har den ikke kommet enda" ol. hjelper heller ikke særlig på. Selv om det jo bare er velmenende og fordi at de også gleder seg til den lille:baby: kommer.
De som har mulighet kan gjerne sende en Stor dose fødevibber denne vei:)
Håper at :baby: 'ene våre kommer på rekke og rad nå! Lykke til alle sammen!
:klem: fra Snorkfrøken (tidligere Snorkfrøkna) T+7
Sender masse FØDEVIBBER din vei!! Jeg håper jeg slipper å vente så lenge, skjønner godt at du er utålmodig jeg.
Har jo også hørt at igangsatte fødsler er "verre" enn de som starter av seg selv, så vi får håpe vi kommer igang av oss selv.
Vet ikke hva jeg skal si for å trøste, har ikke den store troen på fødepizzaer og andre "triks" - ungen kommer vel når den er klar for det.
Jeg har bestemt meg for å ikke bli utålmodig før terminen ihvertfall, men etter den dagen er jeg nok like desperat som deg! Kjedelig å vente så lenge, permisjonen går jo også...
Du får prøve å kose deg og slappe av, gå turer og nyte dagene så godt du kan. Det er uansett veldig kort tid igjen, da!!
;)
UFFDA, dette var ikke greit!
Jeg kan jammen tenke meg hvordan du har det, når jeg som fremdeles har 7 dager igjen til termin er utålmodig!!!!
Føler det skjer noe hele tiden, hadde det ikke vært for det, så hadde nok jeg også klart å holde roen til termin. Slekt og venner har ikke begynt å "mase" så altfor mye enda, kan tenke meg det sikkert er litt leit når du skulle så gjerne hatt den ut selv!!!!
Sender deg masse fødevibber!!!!!!!!!!!!!!!!
Stakkars deg :sint: Er i samme båt jeg og. Går på femte dagen over ul termin og niende over mens termin. Huff det er jo blitt mye når jeg teller etter. Er utrolig kjedelig å gå over. Får håpe det skjer noe snart med oss ventende. Trenger ikke komme i dag da (overtroisk? );)
Sender fødevibber!!!!
Håper det hjelper. Trenger vel noen selv og :)
Klem fra
((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))) til både meg, deg og alle andre som går og venter! Jeg er ikke så utålmodig som jeg trodde jeg kom til å være, har innfunnet meg med at :baby: 'n kommer snart. Har jo tross alt ventet i ni (!)måneder nå...
Lykke til med forestående :birth: Snorkfrøken!
Klem fra Sinka og lillemor:baby: T+5
Må si at jeg skjønner veldig godt at du er lei!
Jeg har jo hele 8 dager til termin, og er lei allerede:blush: Men vi vil jo holde :baby: våre i armene våre, ikke sant?;)
Håper inderlig at :baby: din kommer snart da!
:klem: fra
Snorkfrøken
14-08-2002, 13:08
Takk for fødevibber og oppmuntrende ord:wave:
Godt å se at det er flere som er utålmodig:)
Går fremdeles og venter, og har få/ingen tegn på at fødsel er nært forestående.
Jeg og samboer har funnet ut at lille :baby: nok har det veeeldig bra inni den trygge magen, sikkert DVD, dobbeltseng, playstation, masse god mat og alt som trengs for ikke å ha behov for å gløtte utafor døra:p
Vi får trøste oss med at ut kommer de små nurkene våre før eller siden!
Klem fra Snorkfrøkna T+8:gal:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.