PDA

Vis full versjon : Så tregt....

glad
02-06-2003, 00:48
Det går fryktelig tregt inne på disse sidene nå.
Eller er det bare hos meg?
Når jeg har svart på et innlegg tar det opptil 5 minutter før jeg kommer videre.
Håper ikke det blir problemer igjen her inne...:uff:

Bolla22
02-06-2003, 01:18
For meg går det fort, må bare vente få sekunder for å komme frem og tilbake og for å legge inn innlegg.
Men mange ganger har jeg problemer med i det hele tatt å komme inn på denne siden...

Magedutti
02-06-2003, 02:15
Til tider går det svært tregt her hos meg også! :grrr:
Hormonfull som jeg er så er det neppe bra for helsa mi :p

Tidligere Bruker
02-06-2003, 02:17
Det er mange som er online nå, og siden NM og SM har samme server nå, så går det desverre litt tregt i perioder.

:mervink:

Idefix
02-06-2003, 02:17
Det går treeegt. Og blir stadig kasta ut :(

agre
02-06-2003, 03:02
Dette har aldri vært et problem før, så lenge jeg har brukt disse sidene, men de siste ukene har det vært veldig ustabilt! At det skjer innomellom, med stor belastning eller en server i ulage, er til å overleve, men nå synes jeg det begynner å bli irriterende! :(

Noen som vet den eksakte grunnen???

Hormonene spiller ikke på lag med å bli kastet ut etter å ha skrevet innlegg... :(

Filifjonk
02-06-2003, 11:32
På kvelden er det helt drepent å være på forumet! Det går så vannvittig tregt og jeg og blir hivi ut for så å ikke komme inn i gjen. Skjønner jo at det er pga dårlig serverkapasitet, men likevel blir jeg en smule rød i toppen. Nå er det jaggu på tide med nye servere.. Store, digre og kjappe servere.. !!!

kengumamma
02-06-2003, 12:01
*store, digre og kjappe deilige servere som ikke går på helsa laus for hissige gravide* :lol:

Tidligere Bruker
02-06-2003, 12:13
Noen som vet den eksakte grunnen???

Jeg skrev vel det i mitt svar lengre oppe. ;)

NM og SM deler server, og når det er mange online, så går det tregt.

Dette er bare en midlertidig løsning til NM får sin egen server.

Så grunnen til du ikke hadde dette problemet før, Agre, er fordi SM hadde serveren i "fred" da. :p

:mervink:

Carina
02-06-2003, 22:53
Jeg er bortskjemt med bredbånd og har ikke tålmodighet til å vente på at sidene skal komme opp! Blir megafrustrert :bonk:

Åpner da et nytt vindu og surfer på noen andre siden i mellomtiden. Da jeg kommer tilbake til SM kan ikke siden vises og serveren er nede :grrr: :grrr: :grrr:

Det har jo vært masse av dette i det siste!