Vis full versjon : 35+0!!!!!
Sitter sånn litt i svime (etter atter en søvnfattig natt) og kan ikke helt fatte at jeg faktisk kan og bør gå og legge meg igjen. Har vært så vant til å ha barna hjemme, men nå er de ikke det lenger...(på dagtid, altså)
Så jeg kan vel egentlig legge meg litt? Burde kanskje satt meg ut i sola, eller vasket tøy,- eller...
Nei... jeg skal feire at det 'bare' er fem uker igjen med litt søvn...
:klapp: Heia Linn; du kan klare å ikke være pliktoppfyllende en liten, sliten stund.....
Sukk; håper babyen er interessert i å sove også,- vanskelig å sove med en turnprinsesse i magen :baby: :baby: :baby:
Sov, Linn,- sov!!!!!:bonk:
Gratulerer med 35+0!!! :klapp:
Synes godt at kan unne deg litt ekstra søvn når du har mulighet til det! Men nå er du vel oppe kanskje? Er litt slapp i dag. Ser for meg nok en tropevarm dag, og det er slitsomt!!! Men nå har jeg tenkt å ta meg et tak i nakken og i det minste få vasket noen klær og støvsuget litt, så blir i hvertfall samvittigheten litt bedre.:uff:
:findag:
Klem Frida T-26
Heia:vink:
Grattis med 35+0:klapp: (Vet ikke hvordan jeg får skriften uthevet ennå)
Du må prøve å få all den søvn du kan få nå. Slappe av skikkelig. Og nå har du jo ikke barna hjemme heller. Gjør som du vil:)
Kos deg:klapp:
:klem: fra Miro T-19
Ja, da var enda en uke omme, og tiden frem til vi har de små i armene er mindre. Deilig!!!
Skjønner godt hva du snakker om at du egentlig bør prøve å sove siden det er ingen hjemme, barna er på skole/barnehage??
Har det akkurat sånn her jeg også, men tror du jeg får lagt meg? Neida, sitter her og kikker på nettsiden eller rydder litt.
Tror det er noe som går.
Men jeg nyter stillheten og det å være alene i huset. For i slutten av neste måned har vi blitt flere her i huset, og da vil det gå lengre tid mellom hver gang jeg er alene.
Så nyt det Linmom! For det fortjener vi ihvertfall!
PS! Fikk du tak i Tera? Tenkte på dette med treff i Kristiansand. Skal jeg sende en PM til Tera, eller skal du gjøre det? Kanskje du allerede har gjort det?
Ser at etterlysningen etter Kristiansandstreff har forsvunnet så langt ned på siden at det ikke vises lenger.
Hører jeg ikke noe innen i morgen, så setter jeg opp en ny etterlysning.
Vi "snakkes".
Ha en flott dag i sola i dag!
Klem fra Sprett 33+6
Gratulerer med 35+0!!!
Ikke lenge igjen.
Dermed er det viktig å pleie seg selv, iflg legen min så SKAL en sove litt på dagen om en sover dårlig om natten.
Dette fordi fødslene oftest starter om natten og da er en jo allerede på minus med søvn fra natten før???
Håper du får en fin,avslappende dag.
Unn deg en time eller tre til soving. Husarbeidet går nok ikke fra deg... :p
Klem Anne M + lillegutt 33+4 :baby:
Gratulerer med 35+0!!! :klapp: :klapp:
Håper du har fått sove litt, det er ikke godt å ha underskudd på søvn... :leiseg:
Deilig å få litt "fri" på dagene nå de siste ukene før termin kan jeg tenke meg. Det er godt å kunne sette seg ned å slenge bena på bordet uten at noen river i skjørtekanten med en gang og gjerne skulle hatt ditt eller datt. :uff:
Slapp av og hvil med god samvittighet du, vi trenger det nå.
Klem fra Robyn, 35+2
Gratulerer masse med 35 fullgåtte uker og bare 35 dager til termin, Linmom!!!!
Så deilig med enda et ukeskift....nå er vi snart i full gang her inne en etter en...har vært noen rolige dager etter at Lindita fikk sin lille jente, men nå braker det vel løs igjen snart :klapp: :klapp: Er det lov å melde seg til tjeneste, mon tro.....;)
Kos deg masse i kveld....håper du har hatt en nyyyydelig dag og sovet innemellom....jeg også sover litt hver dag nå, for den nattesøvnen har jeg rett og slett gitt opp :uff:
klem fra Mormona T-19
:klapp:Gratulerer med 35 uker !!!:klapp:
Selv er jeg også 35 uker!! Hurra for oss! Tenk at vi bare har 5 uker igjen av denne tiden.
Synes dette går raskt jeg. Minuttene og timene går seint, men dagene og ukene flyr..:)
Håper av du har fått sove litt - det er ikke kjekt med lite søvn:(
Lykke til!
Klem fra Stini & Lille Håp 35+2
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.