PDA

Vis full versjon : En liten tendens til dille?

Qatrine
12-09-2002, 16:52
Nå sitter jeg her og varmer opp fiskegrateng. Er veldig kvalm om dagen, men på ettermiddagen er fiskegrateng alt jeg tenker på. Brekker meg ved lukten av ei brødskive eller banan. Men i dag er det altså fiskegrateng for tredje dagen på rad, og helst to måltider om dagen:gal2:

(Har også frøset ned små posjoner til dagene som kommer:bonk: )

Isabell@
12-09-2002, 19:31
Ikke noen spesielle diller enda, men sulten absolutt hele tiden og spiser jeg ikke jevnt og trutt blir jeg kvalm. Jeg klarer ikke å spise mye om gangen, da blir jeg også kvalm. Det er ikke bare en dans på roser, men jeg er jo glad jeg har symptomer da.

Ellers har jeg gått rundt og hatt lyst på en deilig ostekake i flere dager nå, men ikke har jeg orket til å lage en og ikke har jeg lyst til å sitte på en cafe alene og gafle i meg en ostekake. Får prøve å få med meg en venninne på cafe. Det spørs om jeg klarer å holde kjeft da, jeg har så lyst til å rope det ut til hele verden. Er det andre som strever?:D

Tidl. bruker
13-09-2002, 00:16
Jeg får plutselig lyst på noe. Hittil har det ikke vært en ting, men flere. Da vi var i Sverige på onsdag hadde jeg lyst på salami, endte opp med tre forskjellige typer. I dag var vi på besøk hos noen, og jeg fikk så lyst på paprika-potetgull. Vi var borte så jeg fikk det ikke, men jeg kunne kjenne smaken av dfet i munnen. Æsj, nå fikk jeg lyst på det igjen og vi har ikke. Kanskje Rambo-mannen må ut og kjøpe?