PDA

Vis full versjon : Noen som har merket.........

sheila
12-09-2002, 17:10
Så rare som folk er om dagen? Vandret litt i butikker i dag. Lenge siden sist. Har ikke vært vits siden jeg driver og vokser. Men overalt hvor jeg var var betjeningen(og alle andre) såååå hyggelige. Begynte å lure på om jeg hadde noe griseri i trynet. men nei, jeg var så ren og pen at. Jeg vandret videre. Gikk forbi et stort speil i en klesbutikk. DA så jeg det! Jeg så GRAVID ut!!

Magen har poppet ut idet siste. Noen andre som har merket hvor hyggelig folk er blitt etter at vi har blitt synlig gravide???

Synes det er litt deilig jeg!!

Sessa
12-09-2002, 17:14
Litt deilig å kunne gå rundt med dronning følelese ikke sant??? :lol:

Selv bare nyyyter jeg denne tiden jeg nå :)

Werty
12-09-2002, 23:34
Jeg vet at det vises godt på meg , og jeg nyter det !!
Hvorfor prøve å gjemme noe så vakkert som en voksende mage ?!
Jeg får stadig høre komentarer på magen min , og det er bare positive ting ... Alle skal hjelpe til med ALT ... Det blir litt travelt , for jeg "får" ikke gjøre noe selv ... Bære handleposer , vaske eller hjelpe til i huset ... Men men ... Det er jo bare godt ment ...:)

Werty 18+4 ...

minni
13-09-2002, 12:27
Jeg ser det ikke så godt selv at magen vokser, men mannen min kommenterte det her om dagen. Han ser virkelig gravide folk over alt nå.. Til og med den stakkars naboen vår ble beskyldt for å være gravid av han.. men magen hennes har ikke vokst den siste måneden så jeg tror bare han så hvor krafitg hun var :D Det kan jo forveksles litt sånn på denne tiden..

Vi har hatt masse besøk og ingen har kommentert magen min :( De tenker vel bare som så at jeg har fått et par kilo ekstra som jeg egentlig ikke trengte.. (er ganske kraftig fra før). Jeg misunner alle slanke som får tydlig gravid mage.. sukk.. ;)