PDA

Vis full versjon : Houston, we have a patriot!

Lonestar
12-09-2002, 18:21
Jepp, den lille i magen min fant det perfekte tidspunkt for å gjøre oss oppmerksom en gang for alle at h*n faktisk er der.
Midt under talen til presidenten i går kveld begynte h*n plutselig å romstere inni der, som om h*n ville si fra at "hei, jeg er her jeg også, amerikaner så god som noen - og stolt av det".:D
Kan ikke tenke meg en mer perfekt dag å kjenne de første små bevegelsene på jeg. Så spesiell som gårsdagen var her - å avslutte den med en så herlig følelse!!!:happycry:

Føles så mye mer virkelig når man endelig kjenner liv, har venta så lenge på det nå. Hadde bare kvalmen og :spy: gitt seg nå, så hadde alt vært helt perfekt!:)

:findag:

LaLuna
12-09-2002, 21:42
:) Så flott, Lonestar!

Tidl. bruker
12-09-2002, 23:32
Så kos:D

Tidligere bruker
13-09-2002, 12:02
Næmmen så kos da Lone! Endelig fikk du kjenne at BabyLove er der! :hjerter: Og jeg tror ikke h*n kunne funnet et bedre tidspunkt:)

Kjekt å høre fra deg, må ærlig innrømme at jeg har savna deg. Håper jeg treffer deg på msn snart!!

Send meg en PM da?

:klem:

:findag:

DL 5+5

Beate
14-09-2002, 02:15
Begynner å bli endel som kjenner liv nå. Morsomt. Kjenner sjelden noe, men har lagt merke til at det er spesielt de dagene vi har vært på ultralyd at jeg kjenner det best. Legene har svart meg at barna ikke merker at vi kikker på de med UL, men jeg tror kanskje de gjør det jeg...utifra det jeg opplever iallefall.

Igår kjente jeg de en hel del. Mest den øverste som ligger rett under navelen min. Og da hadde vi vært på UL. Idag har jeg ikke kjent noen ting, og heller ikke mange av de andre dagene.

Vel vel, svar får jeg nok aldri.

Gøy å kjenne liv uansett iallefall:)