PDA

Vis full versjon : Tvillingene er kommet

Gunhild Marie
03-06-2003, 15:03
Heisann alle sammen...
lenge siden jeg har vært innom, og som de fleste sikkert har skjønt, er tvillingene kommet...fikk to gutter 18. mars, litt over to uker før termin..fødte normalt og fødselen gikk fint- fantastisk oppfølging både under og etter fødselen.
Guttene var 2790 og 2714 gram og 48 og 49 cm. Vi reiste hjem etter 10 dager. Guttene er nå blitt godt over 5 kilo hver og har strekt seg til over 60 cm. De er aktive, men stort sett snille. Onkelen holder på å lage hjemmeside til de, og der blir bilder og nyheter lagt ut etterhvert...

Ønsker alle dere andre som venter tvillinger lykke til! Det er et kjempestort under, og en fantastisk opplevelse..dere har mye å se frem til, men nyt friheten nå når dere har den...det er travelt...særlig i begynnelsen.

Mange klemmer fra Gunhild Marie, Lars Fredrik & Hans Christian

Taurus
03-06-2003, 15:15
GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Er kjempemisunnelig. tenk at de er blitt så store allerede.

Stoor klem fra (28+2)

beth
03-06-2003, 15:16
Eh, fikk bare så lyst til å gratulere deg så masse!!!:) Så flott at du klarte å gå helt til to uker før termin, og kunen føde normalt. Guttene dine høres sterke, friske og fine ut!!! Så heldig du er!:klapp:

Håper ellers det går fint i denne travle tiden, jeg kan ikke forestille meg det å ha to bittesmå, når min gutt var liten med kolikk, var det mer enn nok for både pappaen og meg..... Beundrer deg, det høres jo ut til å gå kjempefint!!!:D

Lykke til videre med dine to små, og :findag:

Nina70
03-06-2003, 15:41
Gratulerer med guttene! :klapp: Flott å høre at alt står bra til. Kan forstå at det er hektiske dager i starten. Alt er jo liksom så fremmed. Tar nok litt tid for å bli kjent, og å komme inn i rutiner. Ha en flott sommer med gutta! :D

Rubine
03-06-2003, 22:15
Gratulerer så mye :klapp:
Høres ut som noen sunne og sterke smågutter, så flott! Og alltid kjekt å høre om fine fødsler :)

Ha en finfin og travel sommer ;)

I dag: 20+3

Blåklokke
05-06-2003, 16:32
Gratulerer så mye, det er veldig oppmuntrende å høre om fine fødsler og aktive små krabater! Du får legge inn link til hjemmesiden når den blir klar!

Klem fra Blåklokke (28+4)