Rubine
03-06-2003, 22:30
I helgen begynte kynnerne å komme. Merket 1. på fredag etter en litt heftig diskusjon med mannen min :( og siden har jeg kjent dem "hele" tiden. Av og til er de mange etter hverandre, andre ganger en enslig innimellom. Våknet i natt av ett par skikkelig vonde :( De fleste er ganske ubehagelige, men det kommer kanskje av at jeg knyter meg liksom litt når jeg kjenner de kommer?! De kommer like gjerne mens jeg hviler som når jeg stresser litt med lillegutt f. eks.
Da jeg gikk gravid med lillegutt hadde jeg også masse kynnere, de begynte tidlig da også. Men den gang så jeg bare på det som ett pluss at livmoren trente seg opp til fødsel. Skal jeg bare se på det slik denne gangen også, eller bør jeg være litt obs? Har ikke målt livmortappen ennå, er i dag 20+3, skal til UL i uke 21+5, tror dere de sjekker den da? Prøver å ikke tenke for mye på det, men jeg merker at jeg er litt engstelig, kanskje fordi jeg synes det er litt skummelt å bære på 2?!
Takk for svar!
Da jeg gikk gravid med lillegutt hadde jeg også masse kynnere, de begynte tidlig da også. Men den gang så jeg bare på det som ett pluss at livmoren trente seg opp til fødsel. Skal jeg bare se på det slik denne gangen også, eller bør jeg være litt obs? Har ikke målt livmortappen ennå, er i dag 20+3, skal til UL i uke 21+5, tror dere de sjekker den da? Prøver å ikke tenke for mye på det, men jeg merker at jeg er litt engstelig, kanskje fordi jeg synes det er litt skummelt å bære på 2?!
Takk for svar!