PDA

Vis full versjon : Sitter på jobb enda - Blæh!

Mo & Nurket
12-09-2002, 20:41
Hadde lovet meg selv at jeg skulle unngå overtid nå som jeg hadde mer enn meg selv å tenke på. Men nå nærmer fristene seg med stormskritt og jeg har alt for mye å gjøre. Må sitte her i helga også - HAT!!

Nå sitter jeg og venter på at systemet jeg jobber med skal begynne å virke igjen, det ser ut til å ha låst seg, hvilket i så fall betyr at alt det arbeidet jeg har gjort de siste to timene er forjeves... LAGRE ER DET JO NOE SOM HETER - MEN HAR JEG GJORT DET NEEEEEEEEEEEEEEI:bonk: :bonk: Nå kan jeg love dere at det er mange fine nordnorske gloser som suser gjennom hodet mitt, og jeg har alldeles ikke lyst til å kaste hele denne forbanna pc'n i veggen nei. Ikke i det hele tatt!!!:grrr: :grrr: :grrr: Jeg er trøtt og sliten og vil HJEEEEM!!! Drittjobb - det er det det er!!!

Systemet virker fortsatt ikke F........i H....... Da er det bare å begynne på scratch igjen (snøft)

Klagehilsen fra Mo & Nurket (24 + 0)

melankolibri
12-09-2002, 21:14
Uffda! :trist!:
Dette hørtes ikke no' morsomt ut, nei! Men sånn er det når man stoler for mye på teknologien. Når det er bra er det veldig bra.....men når det skjærer seg så gjør det det til gangs!!! Og alt går til H.....E!
Har litt av det samme på jobben selv, uten sammeligning forøvrig, men de driver å skal ha meg til å gjøre extra jobber for dem...Jeg har nok skjemt de bort tildigere når kroppen min var bare min og ingen bodde i den og ingen sugde ut all extra energi :D
Det er ikke store jobbene de ber meg om, men det er plutselig en burdag kake som skal bakes, eller noen som vil ha hjelp med mat til jenteparty, eller en konfirmasjon. Og alt kommer så "plutselig" liksom...skulle gjerne hatt det i går....:gal: Så skjønner de ingenting når jeg sier nei...og blir sure på meg!!!
Uff, nei...jeg er ikke like lettpåtå som for noen måneder siden.
Jeg slipper heldigvis å jobbe i helgen jeg da, men du har min fulle sympati :stakar: . Og pass på at det ikke blir en vane, husk ; You are not alone :baby: Du på passe på deg selv for babyen din sin skyld :) :findag:

Mo & Nurket
12-09-2002, 21:29
Jeg har i grunnen vært veldig så flink til ikke å jobbe så alt for mye etter at jeg ble gravid, men det ser ut til at jeg får svi for det nå. Er nok litt av samme typen som deg - alle er vant til at jeg står på "døgnet rundt" Har faktisk fått litt småkomentarer på at jeg går tidlig når jeg går rundt 16.30 (og er da egentlig ferdig kl 15 nå i sommer). Er nok ment som en spøk, men kan være litt provoserende!!

Akkurat nå har jeg ikke så mye valg. Har ca 2000 dansker som skal igjennom e-læringskurset jeg driver og lager. Tror ikke de godtar helt at jeg desverre ikke blir ferdig fordi jeg er gravid og ikke vil jobbe overtid.... Men når neste uke er over - da blir det nok bedre!! Håper jeg! (Den setninga har jeg sagt alt for mange ganger før!!!)Tenker masse på at bebisen ikke har godt av en sliten mamma. Det har ikke vært mye tid til avslapping med all oppussingen og styret hjemme. Ser virkelig frem til en rolig og avslappende høst. Har tenkt å bosette meg i sofaen etterhvert!! Skal ha litt ferie også, så det går nok bra!!

Nå er det bare å fortsette å jobbe litt, skal komme meg hjem om ikke alt for lenge. Det verste er at jeg holdt på å glemme å lagre for andre gang. Det var faktisk meldingen fra snartmamma som gjorde at jeg kom på det - he he så tusen takk Melankolibri! :D Er visst litt i tåka her:gal2: :gal2:

Margreth
12-09-2002, 23:27
Jeg håper ikke du sitter på jobben enda! Det hørtes utrolig slitsomt ut det der...I de ukene jeg jobbet full tid og vell så det var jeg helt utslitt rett og slett! Nå er jeg 50% sykemeldt og det har foreløpig godt veldig bra. Jeg er jo heldig som har en lege som mener at jeg og lille nurk er viktigst nå!!!

Har du vurdert sykemelding??? Gravide bør ikke slite seg ut vet du....Håper for deg og den lille at dere får det roligere framover i alle fall!!!

Klem (23+0)