Vis full versjon : IvF mamma i februar.
Hei:)
jeg ble gravid på vårt 1 prøverørs forsøk og er i dag
4+6:D
Må si jeg ser fram til UL,slik at jeg får bekreftet
at dette er virkelig sant:eek:
Vi har prøvd i 5 år,og gleden er stor her i huset.:D
Er jo lang vei enda,og mye kan skje men jeg
har da en :baby: i magen nå vertfall:)
:findag:
Vinnie
Gratulerer så mye vinnie!!!!!:klapp: :klapp:
det er en utrolig herlig følelse ikkesant!!
kos deg med magen, og det lille vidunderet inni, og gled deg masse til første ul...utrolig å se et lite hjerte som slår
lykke til videre
ps: gutten vår ble til på 2'dre icsi ved riksen......
Blåklokke
05-06-2003, 21:37
Gratulerer så mye!!! Det er ubeskrivelig herlig med to blå! Synes det har vært snodig å erfare at når all venting før egguttak og testing endelig er over, så er det bare enda mer spenning i vente! Det har også vært merkelig å oppdage hvor lite forberedt jeg egentlig er på å få barn, til tross for at de er ekstremt ønsket. Har problemer med å fatte at det virkelig skal skje enda! Ønsker deg en lang og lykkelig graviditet :)!!!
Klem fra Blåklokke med to frysebarn i rugekassa (28+3).
GRATULERER - GRATULERER - GRATULERER :klapp: :klapp: :klapp:
Det er fantastisk å se de etterlengtede to blå etter så mange år med slit!!!
Vi hadde første UL i uke 7, og det var en fantastisk opplevelse. Det eneste vi så var igrunnen bare noe som liknet på en reke, men en sort liten prikk (hjertet) som slo 450 (!!!!!) ganger i minuttet.
Du kan tro tårene trillet :gladtrist
Ønsker deg all lykke videre i svangerskapet! Og kos deg en hel masse i de neste månedene - de går utrolig fort :uff:
(Det klaffet for oss på første forsøk, også :) )
Catalina
07-06-2003, 17:49
Gratulere så mye!
Vet hvordan det er å vente på ønskebarnet. Vi ventet i litt over 4 år. 3 ICSI skulle til, og her sitter jeg med kul på magen og har et lite, men akkurat passe stort for alderen, i magen! Og i dag er vi akkurat 17+0
Gratulere igjen, og kos deg med magen! Så det var mange i februar som har hatt litt "starthjelp"!! Kanskje det blir litt aktivitet her da??
Gratulerer med :baby: eller :baby: :baby: i magen.
Det blir spennende på den første UL. Det å se hjerte slå for første gang er noe stort. Vi IVF'ere er litt heldigere der siden vi får en tidlig UL. Man får et forhold til den i magen når man har sett den.
Lykke til videre..........
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.