PDA

Vis full versjon : har bestillt vogn!!!!

Taurus
05-06-2003, 15:51
Nå har vi bestillt vogn!!! Føler meg nesten litt skjelven. Det er en duovogn, med både bagdel og trilledel, så vi kan ha den hele veien. Vi tar litt andre farger enn vist her da, men fin er den i hvertfall. Skulle få den allerede i slutten av juni.
Her er den:

http://www.onetreehilleurope.com/mountainterrain/double.html

Har også kjøpt ammepute(brukt), og i går kjøpte vi jammen meg bil også :gal2: :gal2:
Det blir mye dette her...... Og enda er vi bare halvveis i kjøpingen........
Er utrolig overtroisk......:bonk:

Klem fra (28+4)

Blåklokke
05-06-2003, 16:15
Hei, Taurus!

Så gøy med både bil, vogn og ammepute! Det ser ut som en kjempefin, lett og praktisk vogn! Hun som vi kjøpte vogge av betegnet denne vogna som tvillingvognenes Rolls Royce, og sa at hun nok ville kjøpt den hvis hun fikk en ny sjanse. Denne jenta hadde satt seg virkelig godt inn i alle mulige typer tvillingvogner!

Innkjøpene har forresten begynt å rulle på her i huset nå... kluter og håndklær med hette og små ører på, babytepper og litt sengetøy kom plutselig i hus på lørdag... Vogna kjøpte vi jo for noen uker siden, og etter dette har jeg ikke stresset med noe. Tror ikke pappaen har så veldig lyst til å tilbringe de første dagene etter fødselen i babyutstyrsbutikker, så vi trosser skepsisen og tenker praktisk i stedet.

(28+3)

Tidl. bruker
05-06-2003, 22:04
Grattis med ny vogn (kjempefin) og ny bil. Ikke småtteri dere kjøper for tiden;)
HAr startet innkjøpene sjøl også, men ikke bestillt vogn enda.