Vis full versjon : Når han ikke vil...
snowflake
05-06-2003, 21:49
Hei alle sammen!
Det blir oftest fokusert på manglende lyst hos gravide, og hvordan mennene skal forholde seg til det, men hva når det er mannen som ikke vil :???:
For meg har det blitt ett problem, jeg føler det som han ikke har lyst på meg lenger. Det er så ille at jeg må overtale ham til å ha sex... Jeg kan selvfølgelig ordne det selv, men hvor morsomt er det i lengden?
Er det noen med gode råd der ute?
Snowflake
Ja. Er oppi noe lunde det samme for tiden. Må lokke han med sukkerbiter nesten. Men jeg sa det til ham at jeg skulle slutte å være den som hele tiden tok intiativet og gjorde det (dette var lørdag) I går hadde han en helt annen pip. :D :D Hvet ikke om det er meg som har lagt mye press på han eller hva, men du er ikke alene i den situasjoen:stakar: Det løser seg nok for oss begge.
Prøv å prat om litt andre ting enn graviditet, kanskje?? Her hjemme har vi lyst begge to hele tiden, men har en kamerat som klager litt for tiden..Han har gravid samboer han og, og sier han mister litt tenningen når det blir pratet om baby'n imagen hele tiden..han liker å høre og prate om sin lille selvfølgelig, men..
Gutta syntes nok vi er like sexy og tiltrekkende selv om vi er gravide, men konstant blablabla om baby tolkes nok ganske annerledes enn "kom å ta meg!":D :D :D
drumie;)
Jeg ville startet med å finne ut grunnen til at han ikke har så lyst, jeg. Er det fordi han er redd for å skade deg eller babyen? Er det fordi han føler at babyen ligger der inne og titter? Er det fordi han er sliten av søvnløse netter og tanker om ansvar og framtid? Er det fordi det er ekstra slitsomt på jobb for tiden? Er det fordi du har lagt på deg? Er det fordi du har forandret deg i oppførsel og dette gjør ham usikker?
Som du skjønner - det er tusen grunner til at menn ikke vil også ;) - og det lønner seg å finne ut grunnene før man angriper problemet. Det er IKKE uvanlig at mannen ikke vil i svangerskapet, og i mine øyne tåler de fleste forhold perioder med mindre sex. Men det er klart at dere ville begge hatt det best dersom begge var fornøyde, så jeg ønsker dere masse lykke til framover! :klem:
Tidl. bruker
09-06-2003, 13:02
Tror det med å ikke bable om :baby: 24 timer i døgnet er viktig, jeg er skikkelig fæl til å gjøre det selv................Hvis vi aldri kobler ut :baby: i magen så blir det også vanskelig for :bryn: å gjøre det.......
mamsen27
16-06-2003, 11:32
Husk at mannen:
1)tror det er skadelig for ungen (eller han liker ikke tanken på at det er en baby der inni)
2)Mannen har gjort jobben sin og føler at det ikke er så viktig (?)
og masse annet jeg ikke har peiling på:p
HAr akkuratt samme problemet selv, må mase i ukesvis for att det skal bli noe på meg. Og grunnene er, iallefall som han sier da: Han føler nesten som om han har sex med barnet, eller att det er ett liv i magen min da, som selvfølgelig begyner og sparke når han tar på meg:sint: Jeg har etter lang tid med bekkenløsning ol, blitt ganske slapp der nede for og si det sånn, så han får liksom ikke samme gleden, pluss att bekkenløsningen gjør meg ganske, hva skal jeg kalle det, stilleliggende. Men jeg merker når det har gått veldig lang tid, så blir jeg ikke så lett og ha med og gjøre, føler jo att det er noe galt med meg, uansett hvor mye han prøver og forklare, pluss att jeg er vell litt nymfoman:o Så dagene går fort med på og legge opp en strategi hvordan jeg skal få lurt ham, men det er jaggu ikke lett:sint:
Andrea_mor
18-06-2003, 04:37
Her vil :bryn: ofte:gal:
Jeg er ikke så gira på sex fortiden, men håper det går over snart.
:mervink:
12+0
Ikke presse - ufattelig turn-off!
Kan ikke svare for alle menn - men opplever selv det å skulle bli far for første gang som en blanding av skrekk og fryd.
Sitter her på "utsiden" og aner svært lite om hva som egentlig foregår "der inne".
Følelsesmessig svinger humøret og tankene er mange (kanskje ikke så ulikt som fra mange av dere kommende mødre)
Er jeg ansvarsfull nok til å bli far?
Blir jeg en god far?
Økonomi?
Hus?
Bil?
Osv.. det er ikke rom for sex bestandig - selv ikke for en mann!
Nå er sambo ikke kommet så langt på vei at noe er synlig på hva som kommer til å skje - så det virker litt fjernt - har ikke merket til at sexlysten har minket ( netrom får seg ingenting for tiden likevel
:leiseg: - :lol: )
La :bryn: få tid til å savne sex - ikke mase om hvorfor vil du ikke?, tenner jeg deg ikke mer?, liker du ikke kroppen min?
Ingenting er verre en det....synes jeg!
SP Morten
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.