PDA

Vis full versjon : Endelig...

melankolibri
13-09-2002, 10:03
...så skal jeg på kontroll i dag igjen! et er liksom det jeg går og teller ned til mellom hver gang. Og for hver gang er jeg 4 uker nærmere mitt 1. møte med lille mirakel :baby: :klapp: :klapp:
MEN... i dag tidlig var jeg så innmari trøtt, og tissetrengt at jeg glemte å tisse på glasset!!!! Oppdaget det ikke før jeg var ferdig med mitt!! :blush: Og jeg som tilogmed hadde satt fram glasset i går kveld før jeg gikk å la meg for at jeg ikke skulle glemme det.....Ikke bra :blush:
Så spørsmålet mitt er nå kan jeg prøve å "fylle" det neste gang jeg må, eller er det ikke no' vits i det nå?? Hmmm.....

Sala
13-09-2002, 11:49
...men det har ikke vært noe problem! Fått utdelt glass hos jordmor, jeg. Det har gått helt fint. Bare ikke drikk en hel masse først, fikk jeg beskjed om! :)

Sala 22+3

LilleMy
13-09-2002, 12:27
JOrdmor sa bare til meg at jeg kunne drikke når jeg kom dit. Gikk helt greit det. Jeg klarte å glemme det, SELV om jeg hadde sagt glasset OPPÅ do-lokket. Dvs at jeg måtte ha tatt det bort før jeg satte meg ned og tisset på morgenen:bonk:

Tidlig ammetåke?:p

lillemor
16-09-2002, 12:50
...

Ramgad
16-09-2002, 18:34
Jeg har også fått beskjed om å tisse på legekontoret de tilfellene jeg har glemt det. Tror ikke det er hyperviktig med morgentiss, altså. Men hvordan man kan være så glemsk noen ganger, er rart. Jeg har også reist fra tisseglass på vei til legen...