Vis full versjon : Dere som har barn:
Har dere sex i samme rommet som :baby:???? Evt når satt dere :baby: på "gangen"
Tidl. bruker
09-06-2003, 12:59
Har ingen barn fra før, men leste nå et eller annet sted her inne(Eller en annen mammaside) at :baby: ikke har "vondt" av å være i samme rom(Forutsett "vanlig sex" vil jeg tro, ikke heavy SM)
Men når :baby: blir over 6 mnd så tror nå jeg at jeg vil vurdere"gangen"................ Ikke at de kommer til å huske noe fra det og få traumatiske opplevelser, mest for vår egen del...
Vi hadde sex da Tyrannen lå på rommet, men for det meste fant vi andre steder i huset:p Mest fordi han sov så lett og våknet av den minste lyd.....
Vi hadde ikke sex da lillegull lå på rommet vårt. Ikke fordi jeg tror han hadde hatt vondt av det, men fordi jeg ikke klarte å ha lyst når jeg ligger å kikker på babysenga og den lille som sover...
Han ble flytta over på eget rom da han var ca 6mndr gammel... Da hadde vi sex for første gang etter fødselen..Og hva skjer?
Joda jeg ble gravid bare etter en eneste gang.....Og nå er det på han igjen...
Josefine sov på rommet vårt det første året, og det hindret ikke oss i å bedrive litt "sengegymnastikk". Tror faktisk aldri vi vekket henne.
Isa sov på rommet vårt til hun var åtte måneder. Hadde mye sex i løpet av den tiden, for å si det sånn, uten at det forstyrret henne noe særlig. Dersom vi hadde en "helaften" planlagt, trakk vi bare med oss madrassen til et annet rom. ;)
mamsen27
16-06-2003, 11:28
Ja det var ikke noe problem.
Ungene (som baby) sov som noen steiner
Lillegutt sover på sammerom som oss..så da blir det på samme rom.. Vi kan jo så klart prøve sofan..men den er ubehagelig å sitte i så da tvielr jeg på at den funker til det formålet...
Håper vi finner ei større leilighet snart..med ett rom til!
Har to små troll som har ligget på samme rom som oss, dem har aldri våknet! Vi hadde dem slik at dem ikke så oss! Ved den minste lyd fra dem ble vi stille vi også og bare sjekket før vi holdt på videre:D
Kos deg du
Vi har aldri hatt problemer med at :baby: har våkna når vi har kost oss.
Våre barn har sovet i samme rom til de var ca 1 år gamle.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.