PDA

Vis full versjon : Nattsmerter

Snoopy
13-09-2002, 12:24
God morgen damer!

Ja, i natt våknet jeg altså med intense smerter i magen. Jeg var helt groggy og søvnig så egentlig vet jeg ikke hva som skjedde, hvorfor og hvor lenge det varte. Et øyeblikk trodde jeg fødselen var i gang :eek: (litt tidlig. Har 6 uker igjen ennå....). Kanskje var det bare sammentrekning i livmora :???: Jeg har ikke hatt kynnere før så jeg vet egentlig ikke hvordan de føles, men har jo lest at de ikke skal være smertefulle. Men jeg sovna igjen og husker bare at det var veldig vondt i hele magen en stund. Så i dag tidlig når jeg stod opp var magen så skjev som den aldri har vært før. Den stod rett ut på høyre side og var knallhard. Bebisen min har ligget med hodet ned den siste tiden og jeg lurer på om h'n kan ha snudd seg :leiseg:. Bebien min er ganske stor allerede tror jordmor; betyr det at det vil gjøre vondt hvis h'n snur seg og legger seg i seteleie nå? Noen som vet hva det kan være? Uff mange teite spørsmål, men det satte hjernen min i sving....... I dag har jeg følt meg helt OK, men litt "stivere" i magen enn før, og må reise meg litt forsiktig. Men det er iallefall liv der inne :) og jeg har ikke vondt lenger.

Snoopy
P-20