Vis full versjon : Kynnere!
Tidligere bruker
13-09-2002, 16:04
Bare lurte på når i svangerskapet dere som har kynnere fikk det jeg?
Jeg har kynnere lignende smerter nå, og får det spesielt ved aktivitet. Men jeg er bare 5+5 i dag. Så det kan vel bare være livmoren som vokser da. Men ville bare spørre alikevel jeg:)
:findag:
Oddbjørg Jensen
14-09-2002, 00:04
crimson
Kynnere; det var veldig tidlig du kjenner dem, men det er like vanlig som uvanlig at man har det. Det er helt normalt. Noen kjenner dem faktisk ikke i det hele tatt...
Er selv 38 uker nå og har hatt litt kynnere, men ikke noe gjevnt og trutt. Har mest virket veldig tilfeldig
:) :) :)
Lykke til videre. Du har en fin tid foran deg:klapp:
Jeg fikk kynnere rundt uke 26/27 og har siden hatt det daglig,nå for tiden er de litt vondere og hardere...håper hver gang at det kanskje skjer noe men:)
Vet at noen får det ganske så tidlig og at det ofte er flergangs fødende:???:
Rebecca(T-9) og lille :baby:
Tidl. bruker
15-09-2002, 02:35
Jeg hadde små kynnere stort sett hele forrige svangerskap, dvs når mensmurringene og lyskestrekkene begynte å gi seg, fortsatte jeg å ha vondt i magen flere ganger om dagen. Jeg var ikke klar over at det var kynnere før jm sa det til meg en gang på slutten.
Nå er jeg halvveis. og i forgår våknet jeg opp med intense smerter, og tenkte Å NEI! nå starter riene. Men det var heldigvis bare Kraftige kynnere, som varte ett par timer. Du verden hvor vondt det gjorde, jeg fikk nesten angst for å skulle ha de samme smertene under fødselen.Så nå er det vel på an igjen resten av svangerskapet.
Klemz
Heisann.
Jeg og er veldig plaga med kynnere (som kan være skikkelig vonde til tider). Begynte vel med kynnere rundt uke 12 hvis jeg ikke husker helt feil.
Hadde også det problemet i forrige svangerskap.
Klemz fra Xina
Tror at det er vanlige vokse-smerter du kjenner.Ellers så er det
jo ekstremt tidlig å få kynnere !?! Jeg hadde også slike ubehag i begynnelsen ( voksesmerter,sa JM )
og det gir seg etterhvert. Kynnere er bare sammentrekninger, og skal ikke være så vonde. Hos meg begynte de ca. i 4 mnd, men var sjeldne og ikke noe ubehagelige i begynnelsen (magen bare hardnet til som en ball) Men jeg har presset meg litt for mye på ferie og på jobb, og fikk kraftige falske rier som varte og rakk ,-
og DET var skikkelig ubehagelig ! Det var i uke 24/25 .Jeg ble sykemeldt da, og lå helt i ro i 1 uke. Etter det har jeg og kroppen min vært på bølgelengde igjen, og det går fint nå, men jeg er fremdeles 50% sykemeldt og tar det litt saktere.. og litt roligere.
Lykke til ! :p
Lykke 28+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.