PDA

Vis full versjon : Uke+dag....

Struttemagen
13-09-2002, 16:50
Egentlig så vet jeg jo at dette spiller veeeeeldig liten rolle..:p
Lille babyen kommer jo når den er klar!:gal2:

Men, pga enorm nysgjerrighet... Hvordan teller dere?
40+0 eller 40+2 ?

Jeg har termin på en torsdag, og bytter uke på torsdag..
Ergo bruker jeg 40+0 som utgangspunkt!
:D

Herregud, ser jo ut som om jeg ikke har noe liv... :lol: :gal: :lol: :gal: :lol:

Klemmer fra Struttemagen

MøreMia
13-09-2002, 17:00
Flere uten liv her...:p

Teller 40+2. Har termin en lørdag og skifter uke på torsdag.

Er forresten ferdig med å vaske til helga nå. Lukter grønnsåpe i hver en krik og krok!

"Sa hun som er sykemeldt pga ryggvondt..." :uff:

Lillehammer
13-09-2002, 17:48
Mange som ikke "har noe liv" av oss da Struttemagen... Meg inkludert? :o :lol:

Jeg regner også 40+0 og "bytter uke" og har menstermin på onsdag. Men UL-terminen er på søndag (fire dager etter). Første søndag i advent for øvrig, og første dag i desember. Tenk om det skjuler seg en liten nyfødt baby bak den første luka i kalenderen min i år... :wow:

Lillehammer (29+2)

Kame
13-09-2002, 18:09
Så kommer jeg da - som vel teller 40+3 Eller er det 40+1 !?!?!

Iallefall så gjør jm og lege det likt nå - jeg har termin på en lørdag, men bytter hver onsdag (jeg er ENDA like forvirra på dette området, men når legen og jm ble enige med snurrehjulet sitt, så holder jeg meg der..).

Så - om nøyaktig 5 uker går jeg ut i permisjon! Og det er 8 uker og 1 dag til terminen min. Tror snart jeg begynner konsekvent å telle ned istedetfor opp, for det er jo lettere! Synd det er så lenge til vi får "lov" til å skrive T- ...!

God Helg allesammen - snart skal jeg på indisk resturant med min kjære - han fikk visst et romantisk anfall! :)

Noni
13-09-2002, 23:00
Jeg regner 40+0, har termin på søndag og skifter uke på søndag.

:vink: Noni og :baby: Bitteliten (30+5)