Vis full versjon : Bare 23 dager (3 uker) til permisjon
Sitter her og ser på kalenderen og plutselig går det opp for meg: Jeg skal jo bare jobbe 3 uker til, jo! Tenk, bare 23 dager igjen!
JIPPI :klapp:
Jeg er mektig lei denne ufattelig kjedelige jobben jeg har for tiden, så det passer meg helt utmerket :)
Det høres jo nesten helt feil ut dette, men det stemmer. Terminen min er ikke 14. november lengre, men keisersnitt 4. november. Og så vil jeg ha 4 uker permisjon først.
Dermed: bare 3 uker igjen! :D
Det skal bli så deiliiiig! Kroppen min gleder seg!
Lillian: kan du endre datoen min på terminlisten? Takktakk.
(31+4)
Struttemagen
13-09-2002, 17:06
Håper alt er bra med deg da!!:???:
:findag:
Hey!
Tjuvstarter du?
Har enda 7 lange uker igjen til permisjonen jeg. Skjønt dette er halve uker da jeg er 50% sykemeldt og en av disse ukene igjen skal jeg ha høstferie med sønnen og reise heim åt ho mor!
Jøss, når jeg tenker meg om vil jo tiden gå fortere her også da! :klapp: :klapp: :klapp:
Keisersnitt???
Jeg også håper at alt står bare bra til med deg.
Klem fra Katta
Keisersnittet har jeg egentlig visst om siden dag 1. Men jeg har holdt det litt for meg selv. Har erfart at mange prøver å "overtale" meg til å gå vekk fra keisersnittet, og det har jeg blitt litt lei av.
Det er ingenting å bekymre seg for. Jeg har det helt topp, spesielt nå som datoen er satt. :)
Jeg har lest masse om keisersnitt og snakket med jenter jeg kjenner som har vært igjennom det + legen selvfølgelig, så jeg gruer meg ikke i det hele tatt. Enda... Mulig det endrer seg når det begynner å nærme seg, men den tid den sorg.
Hilsen en lettelsesflygende meg
:)
Lillehammer
13-09-2002, 17:56
Tror ingen av oss her inne vil "dømme" deg for valget ditt Storemy! Vi er forskjellige, og du har tatt ditt (riktige) valg. Det er jo godt at du har det bare bra da! Selv er jeg så :bonk: at jeg nesten gleder meg til fødselen. Mulig jeg er supernaiv ja...
Jeg har 7 uker igjen til permisjon, men synes ikke det virker lenge i det hele tatt. Det jeg bekymrer meg litt for er at babyen bestemmer seg for å ta overtid i magen min - slik at jeg må gå hjemme i 5 uker og bare sture og vente. Da kommer jeg til å bli en da mer :bonk: tror jeg...
:vink: Lillehammer
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.