Vis full versjon : Har vært på ultralyd idag!
Lillegull
13-08-2002, 14:17
Jippi!:elsker:
Vi har vært på ultralyd! Det var fantastisk! Lille babyen vår lå og sprellet og slo i alle kanter (**Rørt...). Alt så bra ut, og det blir en liten gutt sa jordmor. Hun så det visst veldig tydelig... (**Snufs -- enda mer rørt..) Det er så utrolig!!!
Hilsen overveldet L.
LeiaOrgana
13-08-2002, 14:23
'Ja er det ikke en fantastisk følelse? Jeg går fremdeles rundt med DET :D gliset etter at vi var på ul i går...
LeiaO
Mo & Nurket
13-08-2002, 14:28
Grattis så masse med den kommende pjokken:klapp: !!!
UL er bare en fantastisk opplevelse, bare så synd at man ikke får oppleve det flere ganger! Jeg var i slutten av juli og lå der med tårer i øynene da jeg så det lille underet som veivet og sparket!
Jeg hadde bestemt meg for å vente med å få vite kjønnet, så den overraskelsen gjenstår.
Lykke til videre!!
Klem
melankolibri
13-08-2002, 14:45
Er det ikke fiiiiiint Lillegull?????
Skulle ønske jeg kunne få en gratis UL hver eneste uke :D
Det spørs nok om det ikke blir en extra UL om noen uker for vi er litt nyskjerrige på kjønnet, og det så hun ikke sist gang. Og så får vi jo se vårt lille mirakel engang til :klapp: :klapp:
Pappan' ble helt gira etter sist UL og viser bildene til alle som står i ro mere enn et minutt ;) Og han kunne banne på at det var baby-boom i byen etterpå. Det var jo barnevogner og gravide OVERALT!!!!! *haha*. Man ser hva man vil se......
:) Og om ikke så mange månedene ligger den lille gutten og fekter og spreller i friluft! :baby:
Her gleder vi oss bare til UL i neste uke! Håper på å få vite om Lillebrøster har trakt eller tut! ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.