PDA

Vis full versjon : Kom nettopp fra 3D UL i Oslo:) :) :) :)

Maline
13-09-2002, 20:49
Heiiiiii!

Ja, jeg fikk meg altså en 3D UL denne gang også. Det ER en fantastisk opplevelse.

Jeg fikk vite at barnet er relativt stort..på ca 4 kg ved fødsel dersom jeg går helt ut.

Jeg kunne selv SE at i magen min, så bor det en GUTT!! (det var det jeg trodde ja!!)

Fikk flotte bilder av ansiktet, der vi fikk se at han ikke har hareskår etc..

Ansiktstrekkene var så søte.....han har HELT lik munn som Kasper Snuppen min!......det var rett og slett en artig opplevelse!

Jeg trodde jo ikke de kunne se så mye, for en 3D ul er best å ta i uke 24 eller før......men sannelig fikk jeg se ALT!

Knerten ligger LANGT ned i bekkenet nå...(noe jeg kjenner!)..i tillegg har livmorhalsen min nå krympet til 2,5 cm!!...så jeg tror ikke akkurat at jeg går lenge over termin! :)

Vil anbefale alle som har mulighet til dette å prøve en 3D UL!!.....koster 900 kr og du får så mange bilder du vil. Og du kan SE ansiktstrekk etc av babyen...sant!!...

...begynner å bli veldig klar jeg nå!
:) :)

Ha en god helg alle sammen!

Nå stikker jeg på TREFF her i Fr.stad:)
:cool:

Teddy :)
13-09-2002, 20:56
Hvor ligger dette stedet hvor man får tatt denne ultralyden?
Hva heter det?
Det høres jo kjempeinteressant ut :)

Klem Teddy 26+6

K@trine
13-09-2002, 23:53
Så moro å kunne se det så bra da? Så det blir en liten gutt på dere da, så moro for Kasper og få seg en lekekamerat som er bare 1 år yngre. Jeg tror jo nesten at jeg har en alien inni magen min, etter å ha sett på det dårlige ultralydapparatet som jordmora mi har på kontoret sitt :latter:
Så deilig og nesten vite at du ikke går så mye over terminen da hvertfall.
Lykke til!
Klemmer fra BigMama T-27:cool:

Karius
13-09-2002, 23:56
Nå ble jeg jo ikke akkurat så veldig lite tent da!!!
Har jo hatt unektelig veldig lyst til å gjøre dette helt siden jeg ble gravid....
Så du fikk se mye selv om du er så langt på vei??
hmmmmmmm....
Har du tlf. nr dit ?
Vet du om det er lang ventetid?har lyst jeg....
gud å meg så spennende da, har jo sett bilder fra 3 D ul og de er veldig detaljerte. man kan se ansiktet helt tydelig med ansiktstrekk osv....*drømmer seg bort*
Kan du legge ut tlf. nr og hvor sånn ca det ligger hen?

:klem:

Puncky
14-09-2002, 02:05
Så morsomt da Maline! :)

Det var en gutt altså, ja det var vel som du trodde det da...? Får sikkert masse glede av hverandre de to barna dine, siden de er så jevngamle også!

Heldigvis ikke lenge igjen nå! Vi får holde ut!

Kos Puncky T-21

Malinmor
15-09-2002, 19:23
Heisann snuppa;)

Ja er det ikke fantastisk med 3D ul:) Vi var på det med Sebastian i magen og det var heeelt sykt morro å se ansiktet og kroppen hans:D Har lyst nå også, men jeg får vel heller vente i noen uker til med å se babyen :uff: Men en 3D ul er iallefall verdt alle penga og mere til:klapp:

Morro at Kasper skal få seg en lillebror, tenk deg det blir gøy for dem begge i oppveksten, de to brødrene Brothers:p Gratuleler iallefall Maline, nå kan du ordne alle kasper sine ting og klær fra i fjor og nå vet dere at det kommer en til med TUT UT:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: HÆRLIG!!!!!!!

Foresten: kan ikke du også prøve å føde den 21 oktober da?:D :D :D På samme dag som meg;)Tenker du ikke går til den 30 oktober iallefall :baby: :baby: Din baby kommer sikkert før:)

Kos deg vidre i helgen da vennen!!!:stakar: :stakar: :stakar:

Beate
16-09-2002, 13:33
Jeg har nettopp bestilt time. Skal dit på fredag kl. 12:) Gleder oss veldig. Skal ha med kamera også, slik at vi får filmet det. De hadde nemlig ikke mulighet til å ta opp på kasett eller diskett der inne.

Det koster faktisk 1500; når det er tvillinger. Men de sa at vi kunne få så mange bilder vil bare ville. Da regner jeg med at det er inkludert i prisen??

Spennende blir det iallefall. Blir nok noe helt annet enn vanlige ultralyder:)

Beate, 14+6

Divine
16-09-2002, 14:19
Høres utrolig ut å kunne se babyen på en slik måte...må være helt merkelig. Høres ut som om dere som har opplevd dette syntes det var stort, og ingenting er bedre enn det.

Men jeg kan ikke dy meg. Nå får jeg sikkert pepper fra dere, men husk at dette er et spørsmål stilt ut av ren nysgjerrighet, og ikke ment som et angrep på noen av dere:

Hvorfor ønsker dere 3D-ultralyd? Eller hvorfor ønsker så mange av dere ekstra ultralyd-undersøkelser når det ikke er medisinsk nødvendig? Selv har jeg nemlig ikke hatt noe behov for å se babyen på ultralyd etter den "vanlige" UL-en i uke 18. Fikk en overraskelses-UL på sykehuset sist uke. De ville ta en sjekk fordi bebissen var så stille, og det var selvsagt en herlig opplevelse å se at h*n hadde det bra. Men jeg ser ikke helt poenget med å bruke mye penger på UL "for moro skyld". Føler dere at det er den eneste og/eller beste måten å få et forhold til det ufødte barnet på, eller ligger det et ønske bak om å få vite mest mulig om hva som befinner seg i magen (et resultat av vår tids higen etter full kontroll til enhver tid?). :???:

Huff, nå høres jeg sikkert mer kritisk ut enn jeg prøver å være, men som sagt: jeg er bare nysgjerrig på hva dere tenker og føler ang. dette med "unødvendige" (satt på spissen) UL-er.

Divine