PDA

Vis full versjon : Er det mulig??

amn
13-09-2002, 22:07
Jeg skjønner ikke så mye om dagen...men har alerede fått litt mage jeg:???:
Vet jo at det mest sansynelig er luft...men mannen min sa det i går han og...det kom bare et oj fra hans lepper..og ett par store øyne:p

:findag: Klem Amn Termin 19mai2003

Qatrine
13-09-2002, 22:18
Har skikkelig mage jeg også:)

(Men den er fra forrige svangerskap, altså;) )

Tidl. bruker
14-09-2002, 13:35
Mine bukser har også begynt å stramme. I går måtte jeg åpne den øverste buskeknappen på jobben, føler at jeg blir enda kvalmere hvis det strammer på magen. Jeg har nok lagt på meg litt, så det er nok derfor mine bukser strammer. I tillegg er det jo sånn at graviditetshormonene (langt ord!!!) gjør at musklene i kroppen blir slappere. Mine magemuskler har nok fått dobbel dose, og de var jo ikke så stramme fra før da. *sier til meg selv: etter neste fødsel skal jeg trene magen*

Jeg gleder meg til jeg får en ordentlig gravid-mage.

Nuta
14-09-2002, 17:30
Jeg har det likt som Qatrine jeg også :lol:!

amn
14-09-2002, 18:09
:latter:
Ja nei jeg har nok bare en blanding av slappe magemuskler og luft har jeg kommet fram til:)
Men det blir spennende og se når magen virkelig kommer:p
Gruer meg så fælt til den 25..da skal jeg til UL...har opplevd 2 ganger før at det ikke har vært noe foster der...og er derfor kjemperedd for at det skal være tilfelle også denne gangen...må jo nevne at jeg har en gutt på 6 år og da...og hva er otsen for at det skal gå galt 3 ganger etter hverandre da:???:
Er så spent og redd:(

:findag: Klem Amn termin 19 mai 2003

Mariemor
15-09-2002, 20:09
Syns jeg har større mage selv, jeg. Og jeg har de siste tre ukene gått ned tre kilo, så det kan jo ikke være at jeg lagt på meg. (kilotapet kommer kun av at jeg prøver å spise litt mer regelmessig og sunnere for barnets skyld, så så enkelt var det faktisk for min del...). Men jeg har hørt at livmoren blir hoven i begynnelsen av svangerskapet, så jeg tror kanskje det er dette sammen med luft.

Jeg ønsker deg lykke til på ultralyden, amn, og krysser fingrene for at alt er bra! :)

Klemmer fra Mariemor og knøttet (6+0)

siripia
15-09-2002, 21:54
Har også "problemer" med at buksene begynner å bli litt trange... De føles iallefall slik ut - sitter som oftest med den øverste knappen åpen *ss*. Har gått ned 2,5 kilo etter at jeg ble gravid, og regner med at det kommer av at jeg er litt småuggen for tiden samt at jeg ikke eier matlyst.... spiser kun fordi at jeg vet at jeg må... Men dette retter seg nok om ikke så lenge - håper jeg *sss*

akr
16-09-2002, 16:58
Jeg går jo å leter etter signaler fra kroppen stort sett hele tida om dagen og jeg har selvfølgelig også studert magen min nøye for å kartlegge eventuelle forandringer. Vanligvis er magen min helt flat (det er ikke der eventuelle ekstra kilo legger seg....) og mye trening i hine hårde dager har medført at jeg fortsatt nyter godt av relativt markerte magamuskler. Men de siste dagene er jeg overbevist om at det har begynt å bule ørlittegran fra navlen og ned og magemusklene synes ikke lenger nevneverdig. Jeg er ikke så plaget med mye luft nå, så jeg tror ikke det er det. Satser heller knallhardt på at det er et tegn på at det er en baby som vokser der inne! Jeg er urengstelig for at ting ikke skal gå bra og er derfor takknemlig for positive signaler, som jeg villig vekk trolig overtolker i stort monn.....

Jeg er altså litt engstelig for dette her og synes det er orntli' vondt å høre hver gang noen har hatt en SA eller opplevd andre problemer av et eller annet slag. Er en skikkelig novise på dette området og stiller derfor sikkert utrolig dumme spørsmål... Men dersom det ikke er noe foster der når man kommer på UL, må man vel ha fått noen forvarsler fra kroppen? frykte at man har hatt en SA? Jeg ville blitt fryktelig skuffet om jeg oppdaget at det ikke var noe der..... Hvordan får man forresten mistanke om eventuell graviditet utenfor livmoren? Nei, jeg får prøve å legge krisemaksimeringa på hylla....

Klem til dere alle fra lille meg! ;)

termin 13. mai