PDA

Vis full versjon : Nå vet vi hva det blir - har vært på ultralyd i dag!!!

Sprett
13-08-2002, 14:23
I dag har jeg vært på ultralyd 6 uker før termin siden jeg fødte 5 1/2 uke før termin sist gang. Rett og slett en sikkerhetssjekk.
Alt var i skjønneste orden, og ingenting var nært foreliggende. Og det var absolutt beroligende for meg. Har vært litt på tuppa i hele sommer og vært redd for at det kunne skje tidlig en gang til. Nå er det imidlertid kun 6 uker igjen, så angsten har sluppet taket, og når jeg nå også fikk bekreftet det av ultralydlegen, ja da kan jeg virkelig slappe av!!!

Ville også vite hva vi fikk - hvis legen var helt sikker. Hvis ikke så kunne vi vente de siste ukene. Det er jo ikke så lenge igjen, men har blitt så nysgjerrig på slutten av svangerskapet at jeg ikke klarte å holde meg. Egentlig litt tåpelig når det ikke betyr hva jeg egentlig får, bare barnet er velskapt.
Har fra før en sønn på 6 år, så når ultralydlegen sa at det var ikke tvil - dette blir en jente, så gikk om mulig smilet litt bredere enn normalt. For litt ekstra stas er det jo å få det motsatte av hva vi har fra før.

Løp rett på H&M og kjøpte rosa babytøy til hjemreisen. Hadde allerede kjøpt til til hjemreisen, men veldig nøytralt som kunne gå til begge kjønn. Men måtte liksom kjøpe noe rosa og søtt. Og så rosa pledd til å ha i vogna. For alle pledd jeg har er lyseblå, mellomblå eller mørkeblå. Har vel et som er hvitt.

Ja, da vet alle hva vi får, unntatt mannen min som jobber til sjøs og han har ikke fått ringt enda. Jobber natten så han sover nok enda. Han ringer hjem senere. Tror nok han blir glad og stolt. Pappas lille jente.
Nei, dette var utrolig gøy!!!

Sprett 33+6

Preggy
13-08-2002, 14:32
Hei!

Så koselig med ei jente:klapp: Tenker pappaen blir glad når du ringer å forteller at alt var bra på UL, og at han sannsynligvis også snart blir en jentepappa:)

Jeg vet ikke hvilket kjønn vi får, spurte jordmora på UL, men det virket ikke som om hun hadde så veldig lyst å fortelle oss......Men nå er det jo bare 7 dager igjen til min termin, så da er det ialle fall ikke så altfor lenge å vente!!!!!:klapp:

Lykke til så lenge

Miro
13-08-2002, 14:34
Hei Sprett:vink:

Så koselig med en liten jente. Ihvertfall siden dere har gutt fra før:baby:

Så fint at alt så bra ut. Og at det ser ut til at du går lenger denne gangen.

Du får vente på telefon fra Sprettmannen og da får du virkelig overraske han.:)

Ha en fin dag videre:)

Klem fra Miro T-19

amor
13-08-2002, 15:50
Heisann Sprett! :)

Tenker det var fint med en ultralyd og en bekreftelse på at fødselen ikke starter så tidlig som sist. Godt å tenke på!:D Nå får du nyte den tiden som er igjen. Ruge og bare ta vare på deg selv og den lille :baby: der inne!:)

Koselig at det er en liten jente da! Er litt enig med deg, ikke fordi at det nettopp er jente, men når man har en gutt fra før, så blir man litt ekstra takknemmelig liksom ;) Kjempefint!

Håper du får noen fine uker fremover nå!

Slapp av og kose deg så masse du kan til :baby: har tenkt til å komme!

:findag:

Linmom
13-08-2002, 16:39
Heisann;
Så GØØØØØØØYYYYYYY!
Gleder meg til å treffes og tenke rosa (hm....) for vi er nok ganske vant til å tenke gutt. For meg tok det laaaang tid før jeg turte å tro det.... Men nå tror jeg det mer og mer.. og gleeeder meg til å bli jentemamma....
Smil fra Linn:stores:

Pope
13-08-2002, 16:52
Ja, er det ikke deilig å endelig få vite kjønnet på den lille....?

Så koselig at dere da får både gutt og jente i familien. Det er vel min drøm hvertfall. Vil hvertfall ha en liten jente som jeg kan kle opp i søte små kjoler og en gutt som jeg kan kle litt tøft..

GRATTIS med Ul, hvertfall

Klem Pope

Robyn
13-08-2002, 16:53
Hei Sprett! :)

Så koselig med ei søt lita jente :hjerter:
Det har jo selvsagt ikke så mye å si egentlig, men det er klart det er koselig når man har gutt fra før.
Jeg også har en gutt på 6 år, men jeg må vente i spenning de siste ukene før jeg får vite hvem som gjemmer seg i magen.

Det var godt de kunne berolige deg om at babyen vil holde seg i magen litt til, og at alt er bra med dere begge.

:findag:

Klem fra Robyn, 35+2

Anne M
13-08-2002, 17:50
Gratulerer med jenta!!! :klapp: :klapp: :klapp:
Kjente følelsen av ekstra glede over å få det motsatte kjønn av det du har... Vi har to jenter,venter gutt :hjerter:

Pappaen har virkelig noe å glede seg til!

Ha en fortsatt fin dag, klem Anne M + lillegutt 33+4 :baby:

Mormona
13-08-2002, 20:15
Så flott da med ei lita jente....tenker nok det blir pappas jente ja...vi også får ei lita pappajente ;)

Kos deg videre med magen og veslejenta i magen....og med videre shopping i rosa....jeg skal love deg at nå som du vet hva du kan kikke etter så åpenbarer det seg en helt ny og rosa verden etterhvert :D

klem fra Mormona T-19

Stini
14-08-2002, 00:03
Heisann Sprett !!

Så bra at alt står bra til med den lille i magen!
Og tenk, ei jente :hjerter:
Det må jo være kjekt når dere har en gutt fra før.
Tenker at pappaen ble stolt da!

Kos deg videre!

:vink: fra Stini & Lille Håp 35+2