Vis full versjon : Jeg føler meg så rar
Tidl. bruker
14-06-2003, 20:56
Det hele startet etter at jeg blei ferdig med mensen i mai,(venter mensen til mandag) Fikk sikkelig harde mensmurringer, sikkelig vondt i hodet (lignene migrene). Før hadde jeg ikke så vondt, men nå har jeg det ofte, og det er ofte sånn typisk migreneligene. Prøver å være mye ute i frisk luft, men det hjelper ikke:sint: Samtidig er jeg trøtt og vil bare :sover: (burde kanskje legge meg litt tidligere enn jeg gjør:???: ), men kroppen min er trøtt. Så kjenner jeg stikkinger i brystet og noen ganger en killing i magen min og mensmurringer har jeg også.
Noe mat smaker ingenting syns jeg, eks banan.
Kjenner stikkinger i brystet og noen ganger en killing i magen min.
Samtidig har jeg gått opp i kg, og jeg spiser lite, og ingenting godteri eller annet tullemat. (Vekten kan også ha noe med mensen å gjøre?)
Likevell føler jeg meg rar, og noe er "galt" med meg, men vet ikke hva det er for noe. Orker ikke noe ting, og alt er bare så kjedelig rundt meg.
Kanskje det har noe med mensen å gjøre
:???: , men jeg har aldri oppdaget det før når jeg skulle ha mensen. Bortsett fra mensmurring.
Jeg skal til legen den 24.06 så (kanskje) jeg må fortelle om mine plager:???: hvis ikke mensen har kommet.
Tidl. bruker
15-06-2003, 03:05
Må også nevne at jeg har blitt plaget med halsbrann. (spiser ikke sterk mat), skifter mellom hard og "myk" avføring.
Kanskje har jeg et håp, kanskje ikke.
Skal jeg si min mening? Tror ikke at jeg har håp:uff:
Andrea_mor
15-06-2003, 14:06
HEi:)
Ja, det kan jo hende dette er graviditets symptomer, eller bare PMS.
Men som sikkert flere har erfart her, så man bare merker det når det er noe annerledes en det pleier de dagene før IKM.
Det sikreste du kan gjøre, er å ta en test hvis ikke menstruasjonen dukker opp...(som vi da håper at den ikke gjør:D)
:mervink:
11+4
Synes du skulle ta en test jeg. CB testen gir riktig resultat tidlig:kidoki: Ikke noe vits i å gå å lure.
Er utrolig hvor mange symtomer en finner hvis en kjenner VEEEELDIG godt etter. Ta en test du så får du svar. Evt vent noen dager ennå, så slipper du å "sløse" med penger. Testet positivt en uke etter IKM (testet ikke før heller)
Tidl. bruker
16-06-2003, 17:02
Har på en følelse at mensne er rett rundt hjørrnet:uff: Så kanskje jeg ikke trenger å kjøpe en test:???:
Vent et par dager til, så får vi håpe du tar en positiv test!!
Lykke til!
Ville bare si: alt håp er ikke ute selv om det kjennes ut som mensen kommer. jeg hadde det sånn i mange dager helt i starten. (gikk med bind for sikkerhets skyld i flere dager fordi det kjentes ut som den var rett rundt hjørnet).
Hold oss oppdatert....
Ville bare si: alt håp er ikke ute selv om det kjennes ut som mensen kommer. jeg hadde det sånn i mange dager helt i starten. (gikk med bind for sikkerhets skyld i flere dager fordi det kjentes ut som den var rett rundt hjørnet).
Hold oss oppdatert....
Tidl. bruker
19-06-2003, 10:18
Mensen har fortsatt ikke kommet:D , men det har jo bare gått 4dager så den kan jo dukke opp:uff: (håper ikke det)
Må nok kjøpe meg en test selv om pengene vil fly ut av vinduet, men så vet jeg resultatet også når jeg tar testen:p (tror jeg kjøper testen i neste uke)
Tidl. bruker
19-06-2003, 11:49
Må bare nevne at jeg sjekket livmortappen, og den virker "tett".
Så kanskje har jeg håp:uff:
Tidl. bruker
20-06-2003, 17:09
Jeg har netopp tatt testen, og den visste negativt:leiseg:
Nå er det bare å vente på mensen, tror den er rundt hjørrnet:uff:
Kan liksom føle det på meg:uff:
Ikke for å gi for store håp, men jeg teste negativt hele TO uker etter at befruktning hadde funnet sted.
Jeg gikk altså en stund hvor jeg trodde at jeg ikke var gravid.
Men da mensen ikke hadde dukket opp på en måned så tok jeg en test, og da var den positiv gitt.
Så det kan fremdeles være håp.
Jeg hadde ingen typiske tegn egentlig, foruten ømhet under armene. (Lymfekjertlene var hovne)
Og selvfølgelig at mensen ikke dukket opp.
Lykke til videre uansett hva som skjer.
Tidl. bruker
22-06-2003, 02:49
Så har jeg håp likevell:uff: (tror ikke det).
Blie fryktelig irritert, og svarte frekt til søstra mi uten noen grunn. En typisk tegn at jeg skal ha mensen snart, og den andre tegnen er at jeg begynner å få uren hud og fett hår. (får alltid det når jeg venter mensen:( ) Den tredje tegnen er at jeg begynner å få kløe på det høyre brystet, tror det er et tegn:p
Men dukker ikke mensen opp om en tid og stund kjøper jeg meg en ny test, håper da jeg får 2blå streker.
Andrea_mor
22-06-2003, 16:54
Jeg håper inderlig at du får en positiv test og at den negative testen var en feil! At det ikke er registrert HCG enda!
XXXXXXXXXXXXXXXXx fingerene for deg!
:mervink:
12+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.