PDA

Vis full versjon : Alene i juliklubben..

Dairine
13-08-2002, 14:29
Jeg sitter her fremdeles med stoooor mage, jeg!!:p
Var på overtidskontroll på Ullevål igår - fortsatt null modning, men siden Poff har det bra ble jeg sendt hjem med uforettet sak.. Skal tilbake imorgen, og da blir det vel modningsgel!:???: Har liksom gitt opp håpet om at det skal starte av seg selv nå. Tidligere har jeg vært litt spent når jeg har lagt meg om kvelden - "kanskje det skjer noe inatt..", men nå går jeg bare og venter på igangsettingen. Det er rart at de siste dagene tar så uendelig lang tid når vi tross alt har ventet i flere år på dette. Gleder meg bare så utrolig til å se Poff for første gang..:elsker:

Er det forresten noe andre igjen i juliklubben????

Klem Dairine (T+14)

Tidl. bruker
13-08-2002, 14:59
:stakar: Litt kjedelig å være igjen alene, det skjønner jeg... Håper du snart får se din lille Poff da! Sender meg noen skikkelige ((((((((((((((((((((( FØDEVIBBER )))))))))))))))))))))))) og håper de gjør susen!

Hestehoven
13-08-2002, 18:04
Hei på deg!

Jeg kan skjønne at du er lei av å vente nå. Men nå er det jo tross alt ikke lenge igjen :klapp:

Lykke til med fødselen!

Hilsen Hestehoven og Lille-proppen

Siki
19-08-2002, 02:47
Hei Dairine
Jeg har tenkt på deg nå i det siste og håper du er i gang nå!
Nå er det jo en liten stund siden du la inn meldingen, så nå er du kanskje mamma, eller på vei til å bli det, dette er kjempe spennende!
jeg husker da jeg ikke hadde mage i det heletatt og du la inn melding om at livmoren ble helt stram etter orgasme. Da fikk jeg for første gang kjenne hvor Sander lå hen inni magen min, og det var spennende. På slutten var det jo ikke tvil om hvor han var hen, fyllte hele den store magen.
Gleder meg til å høre nyheter, og kommer til å gå inn her hver gang jeg er på nett for å få vite hordan det har gått. Jeg har nå meldt meg inn på NM og er litt aktiv på barselgruppe Juli der inne. Håper å se deg der snart!

Klemmer fra Siki og Sander (6 uker)