Vis full versjon : Taurus har født!!
Tuttamalene
16-06-2003, 14:28
En noe stresset Taurus:bryn: ringte nettopp og fortalte at guttene ikke lenger ville være i mammas mage. De kom ut i dag - og er i fin form. Begge er ca 1,6 kg. Alder blir omtrent 30 uker.
Taurus får komme med utfyllende info senere
Tuttamalene
Termin 19.september
Kjemperart dette - vi var å grilla sammen på lørdag - så er de plutselig tobarnsforeldre! Er helt skjelven jeg.:eek:
Oj, oj, oj, - her skjer det ting!
Venter spendt på rapport.
Gratulerer, Taurus :klapp: :klapp: :klapp:
Tidl. bruker
16-06-2003, 17:06
Du verden!! Grattis så mye med tvillingene til Taurus. Venter på rapport!
OJ! Det var da svært!
Gratulerer! Håper det står bra til med dere!
Ankat gutten og jenta
Blåklokke
18-06-2003, 12:57
Her kommer et par "oi" fra meg også! Det var da svært til travle gutter! Håper inderlig alt står bra til med mor og barn. Rart å tenke på at de er ute i verden allerede, vi har jo termin nesten samtidig.
Mange gratulasjoner fra Blåklokke (30+2).
Tuttamalene
18-06-2003, 13:19
En liten oppdatering fra Taurus:
Guttene er i fin form og puster selv. Legene sa at de ved fødsel faktisk lå 200 g foran skjema i vekt, noe som er meget bra. Taurus pumper i vei - og snart spruter vel melken. Den stolte mamma sier de er usedvanlig vakre begge to, og hun skulle gi oss et bilde snart.
Hilsen Tuttamalene og lille :baby: (27+0)
Siludvig
01-07-2003, 00:00
Hvordan går det? Venter spent på ny rapport. :)
Tuttamalene
02-07-2003, 00:51
Guttene er i fin form og er ute av kuvøsene. De ligger nå i samme seng på barneklinikken. Nå veier de mer enn da de ble født! Melk pumpes og dagene går i ett. Den ene ligner mamma'n og den andre ligner pappa'n!
Hilsen Tuttamalene (som er ensom på jobb uten flere magedamer)
Termin 19. september
Tidl. bruker
02-07-2003, 01:41
Så flott å høre at alt går bra med de :D :D
Så flott at alt er så bra med Taurus sine gutter!!! Gratulasjoner sendes! Gleder meg til å se bilde!
Godt å høre at det går så bra :klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.