PDA

Vis full versjon : Bekkensmerter

missM
16-06-2003, 18:24
Heisann.

Håper dere kan hjelpe meg litt her.

Jeg har i det siste hatt en del smerter i bekkenet. Det gjør mest vondt bak i korsryggen på venstre side og stråler ned i venstre side balle.
Jeg har også vondt i livmoren foran en gang i mellom men dette er noe annet.

Jeg jobber på kontor og det gjør mest vondt når jeg sitter ned for lenge og må derfor ta pauser hvor jeg står opp. Kan heller ikke stå for lenge, for så gjør det også vondt.

Nå er jeg redd for at det kan være en begynnene bekkenløsning.
Er det noen som vet hva dette kan være??

Takknemlig for alle svar.

MissM

Eivissa
16-06-2003, 18:28
Jeg sier bare:

Velkommen i bekkenløsninggjengen.

Det der høres veldig ut som bekkenløsning gitt.
Jeg har akkurat de samme smertene, pluss at det gjør vondt å gå ut og inn av bilen, senga, sofaen etc.

Det er vondt å snu seg i senga også.

Snakk med legen din.

Jeg er også sekretær, og jeg har blitt sykemeldt. Jeg klarer ikke å sitte eller gå for mye. Og det er akkurat det jobben min består av.

Lykke til.

Idefix
16-06-2003, 18:40
Samme her; jeg har hatt det en måneds tid nå, men det er ikke så ille. Fungerer fint med andre ord, men har litt ulmende smerte i høyre skinke og i leddet mellom lår og hofte. For meg går sitting veldig bra, men det blir vondt om jeg går mye.

Trøster meg med at det er innenfor akseptale grenser, og at det tyder på at hormonene har begynt å "myke opp" hoftene mine før fødselen. Er forsiktig ut og inn av bilen / senga, og tar det med ro. Satser på at det ikke utvikler seg!

Filifjonk
16-06-2003, 18:48
Ja, ja.. må bare konstantere nok et nytt medlem av bekkenløsningsklubben ja.. Vi begynner å bli sørgelig mange..
Har du spørsmål ang bekkenløsning så er det bare å fyre løs.. Vi gamle i tralten kjenner til det meste og kan gi gode råd om du trenger det.