Vis full versjon : Ut på tur?
Jeg lurer på om dere vordende tvillingmammaer har lagt noe særlig planer for ferien? Selv tør jeg ha veldig få konkrete planer og er litt redd for å dra på tur allerede nå. Forhåpentligvis er det lenge til fødsel, så jeg lurer på om jeg rett og slett er litt hysterisk?
Det er jo det når man venter tvillinger: de kan liksom komme når som helst... Det startet i uke 32 til meg, men de fikk stoppet det. Nå som de bare kan komme kommer de jo ikke!!! Så man vet liksom mye mindre når det er tvillinger. Ta dere noen turer, men sørg for at det er kort veg til nermeste sykehus. Man kan ikke sitte inne å vente på at de skal komme heller da:) Vi kommer vel til å holde oss hjemme. Uke 34+3 i dag så juli er vi ihvertfall hjemme.
Ankat, gutten og jenta
Jeg har ikke termin før i oktober. Skal på ferie i to uker i sommer. Gruer meg litt til flyturen:uff: Tror ikke jeg hadde lagt ut på noen lang tur så nær termin som du er. Iallefall ikke noen lang flytur eller langt fra lege/sykehus.....
Blåklokke
18-06-2003, 13:13
Hei Hildur!
Vi har jo termin nesten på samme dag! Sambo og jeg har ikke lagt noen ferieplaner i år, men sparer ferien til etter fødselen. Føler vel at ting plutselig kan skje selv om jeg er i fin form nå, og tyngden gjør at jeg ikke er klar for å vandre for mye rundt verken her eller der. Rugeferie på verandaen er jo ikke så verst, det heller! Kanskje det blir en liten dagstur eller to med den lille båten vår - ser an formen.
:)
betteline
16-07-2003, 16:36
Vi ble raskt enige om at ferien dette året måtte utebli. Sambo tar ferie etter at knøtta er født og jeg er jo sykemeldt... Legen ga meg tidlig flyforbud, og da begrenset tilbudene seg. I tillegg har jeg hatt en del trøbbel, så nå er vi bare glasde for at ferien kommer senere..
God sommer
Betteline og gutta
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.