PDA

Vis full versjon : Vil bare minne dere på...

Stinemor
14-09-2002, 18:27
... at halve september straks har gått, og ingen enda har født!!!:???:

Det er da flere her inne som har termin tidlig i oktober, og det bør da kanskje forventes at vi får "vårt" første barn snart her inne.:D

Så stå på jenter, det blir så spennende å se hvem som kommer først i mål!:birth:

Klem fra Stinemor ( 35+1):findag:

Linemora
15-09-2002, 17:14
kjempespennende! Jeg håper at jeg blir en av d første. :) Jeg er så utolmodig nå. Og lei av å være bevegelseshemmet. Tungt å stå, tungt og gå, til og med tungt å ligge. Men det er jo verdt det. Det skal bli godt å holde lillebabyen i armene mine.
Men det skal bli spennende og følge dere andre også. :) Nå er det ikke lenge igjen.

Malinmor
15-09-2002, 19:17
Wow, jeg vet!!!! :D Tenk så artig det begynner å bli nå da dere, midt i september og jeg gelder meg til å logge meg på SM hver dag nå, for tenk....noen kan være igang eller at noen har føda allerede:eek: :eek: Nå bare sitter jeg og venter på første ut jeg:baby: Og det må vel skje snart;)

Kiipt å gå og vente og det er enda kiipere å gå over tiden:sint:

Lykketil folkens:D Ha sex det hjelper:D :D :D :D Tipper noen har høyt sexnivå om dagen og at det ligger på det høyeste i svangerskapet:D :D Netopp for å få igang fødsel. (men ikke stå på så færlt at vannet går da dere, det gjorde jeg i fjor og var ikek så gøy) ;)

Maline
15-09-2002, 22:06
Ler av Happii!!!!
:lol:

:lol:

MayaM
16-09-2002, 02:35
Happii!!!

Sex--- du tuller nå?
Nei da, jeg skjønner at flere av dere kar enda noe som heter sex-liv.
Jeg skal helt ærlig innrømme at jeg orker ikke tanken en gang. Nei, Tassen for klare seg uten den hjelpen ja!