PDA

Vis full versjon : Fødeplasser legges ned!!!

kengumamma
18-06-2003, 19:05
I Lærdal, Mosjøen og Narvik skal fødeavdelingene legges ned!!

Jeg har ei svigerinne som har født 4 ganger på lærdal og hun har venninner som da må enten til Førde eller Bergen for og føde!!! Altfor langt!!! Akkurat nå er jeg oppgitt og irritert på de som styrer her i landet!! :sint:

Jeg syns så synd på dem!! Er det virkelig ingenting vi kan gjøre??!?

frustrert Kengu!!

Gosh
18-06-2003, 20:33
At helsevesenet, uansett hvilken del, alltid blir den lidende, irriterer meg noe sinnsykt!! :grrr:
Betaler vi ikke nok skatt kanskje??? :grrr:

Chance - uke 23

Filifjonk
18-06-2003, 20:44
åhhhh!! Jeg blir så forbannet på sånne avgjørelser.. Jeg er sikker på at dersom menn hadde vært fødene så hadde det vært koselige fødestuer på hvert gatehjørne.. Hver gang det skal spares penger så er det unge, gamle og kvinner det går ut over... Grrrr!!!

Det vi kan gjøre er å skrive under en protest mot nedleggelse av fødeklinikker og fødestuer . Det kan vi faktisk greie her inne..
Bruke klipp og lim-metoden. !!

Så kan den lista printes ut og sendes stortinget.. Bør jo starte lignende opplegg på andre graviforum også da.. om det skal ha noen hensikt.. Men et slikt opplegg får representanter for den landsdelen det gjelder stå for synes nå jeg.. Jeg kommer med ideen.. så for andre administrere det. Jeg fikk nok etter kleskampanjen vår..

Sebkez
18-06-2003, 22:07
Mens vi som er gravide, de eldre, de syke og alvorlig syke barn og voksne får kuttet ned tilbudene sine, så er det blitt slik at de som liksom skal styre dette landet, bevillger seg høyere lønn. Og de rike får mer, mens de fattige får mindre.

Jeg bare blir så innmari oppgitt og forbannet over dette. Kan vi ikke troppe opp og levere våre synspunkter alle sammne, ja renne ned dørene til disse stryelsesmenn.

Andrea_mor
18-06-2003, 22:16
Jeg er så lei den norske staten jeg at jeg :spy: Uansett hva de gjør, så blir det like ille.

Full dekning av barnehage plass, men søsken moderasjon skal kanskje bort:sint:

Så mister vi som har unger i barnehage småbarns tillegg...:grrr:

Jeg blir GAL av Norge!!!!!!!!

Isemor
18-06-2003, 22:59
Blir så forbanna og frustrert når jeg hører om fødeavd som legges ned:grrr:
De går ut med "lage flere barn" i media...bla..bla..bla..... og deretter blir det egenandeler på prøverør:???:
Jada...skulle gjerne laget flere barn vi..men får det ikke til uten hjelp... og nå legger de ned fødeavd.... hele politikken er på trynet spør du meg:grrr: :grrr:

klem fra Isemor 20+5 og lille Ida Madelen eller Niklas