PDA

Vis full versjon : Mikke

Tidl. bruker
13-08-2002, 14:42
Jeg finner ikke noe "personlige meldinger" her på nye SM, derfor får jeg prøve å nå deg her inne!

Først så må jeg si at jeg er utrolig glad på deres vegne. Tenk at dere skulle lykkes nå også :klapp:

Jeg har tro på alternativ behandling, og samt når man ikke stresser så innmari roer kroppen mer av og så lykkes man endelig. Vi strevde jo noe helt forferdelig både med englegutten vår, og nå Lille Mirakel. Men med en gang vi sluttet å stresse så lykkes vi....

Når er det du har termin? Skal bli spennendes å følge deg.

xxxxxxxx fingre og tær for deg!

Lykke til

Mange klemmer fra Tobbeliten og Lille Mirakel 11+1 :findag:

Mikke
13-08-2002, 15:14
Hei på deg Tobbeliten

Jeg er ikke helt fortrolig med systemet her inne ennå. Men det kommer nok etterhvert.

Ja, det kjennes fremdeles ganske uvirkelig dette her. Etter å ha prøvd så lenge, så gir man litt opp. Vi startet jo med akupunktur for å være klare til ny dyst på Ullevål nå i høst. Jeg ble litt sint for at mensen ikke dukket opp. Ville jo så gjerne få ringt og fått en dato og forholde meg til. Tok en test mest for at da kom sikkert mensen. Så var den positiv....... Har nok ikke tenkt så mye på at det skulle klaffe denne måneden. Vi skulle jo til Tyrkia også. Den turen er forløpig utsatt, legen min ville ikke anbefale å reise ned til den varmen nå. Vi var ikke så veldig lei oss for det.

Nå er det bare å håpe at dette går bra i månedene som kommer. Man har ingen garanti for det, men jeg tenker ikke så mye på det. Foreløpig gleder jeg meg bare over at jeg har blitt gravid.

Lykke til til deg og Lille Mirakel også.

Klem fra Mikke (4+6, temin 16. april)