PDA

Vis full versjon : Håper jeg er sanndrømt?!?

K@trine
15-09-2002, 13:11
I natt drømte jeg at jeg hadde vunnet 1,5millioner kroner i lotto, og jeg våknet omtrent av at jeg ivrig planla hva jeg skulle bruke alle disse pengene til. Jeg måtte jo da selvfølgelig sjekke lotto-lappen min med en gang jeg sto opp, men jeg har ikke vunnet:sint:
Ha en fin søndag alle sammen!
Klemmer fra BigMama T-24:cool:

Karius
15-09-2002, 13:20
Jeg også drømmer om å vinne en pen sum penger i lotto, så kan vi få satt drømmen vår om en stor og fin enebolig ut i verden;)

:klem:

*Trixie*
15-09-2002, 15:32
Jaa det hadde vært noe det. Har mange ting i drømmene mine jeg skulle gjort jeg, men da må jeg vel begynne å spille lotto først da. :D
:findag:

Stinemor
15-09-2002, 16:09
Det var en koselig drøm!!!:klapp:

Jeg drømmer stort sett bare om fødsler og babyer og ting i den duren for tiden jeg, så det er tydelig hva denne jenta er opptatt av...:p

Hadde vært koselig å vinne masse penger ja, men da må jeg kanskje begynne å tippe først... jeg husker nemlig aldri det!

Klem fra Stinemor (35+2)

Malinmor
15-09-2002, 19:12
Kiipt at det bare var en drøm da:D Tenk om du hadde voknet og vunnet så mYE penger da:klapp: Wow......det hadde ikke gjort noe det:p Får håpe du er sanndrømmt og vinner en stor sum neste helg:klapp:

Klem :stakar:

Divine
16-09-2002, 12:03
Jeg håper *ikke* jeg er sanndrømt!!! Drømte i natt at jeg og Divine-mannen var under opplæring som begravelsesbyråassistenter, og den første døde personen vi skulle jobbe med var en jentebaby med navn Silla. Vi skulle bare sette på henne en lue og se at hun så pent kledd ut. Divine-mannen gikk og bar på henne, og jeg tenkte at hun så ikke død ut i det hele tatt...

Selv om det ikke var en grusom drøm som sådan, fikk jeg helt angst da jeg våknet. Hva skulle dette bety? Pope hevder jo at vi skal stole på hva vi drømmer når vi er gravide, så jeg er redd for å tenke på hva denne drømmen prøvde å si meg.... :leiseg:

Divine (34+1)