PDA

Vis full versjon : Så er vogna bestillt...

Tidl. bruker
20-06-2003, 02:05
I dag bestilte jeg vogn. Urban jungle fra One Three Hill, med to bager. Farge sort. Bestilte også vognposene (lys grå) og stellevesken som hører til.
Nesten litt skummelt når det blir så konkret.:eek:

Hildur
20-06-2003, 02:17
Gratulerer!

Litt skummelt, men også ganske deilig å få det gjort, tenker jeg.

Bulle
20-06-2003, 14:24
Så rart!

Akkurat den samme vogna jeg har bestilt jo! Jeg gikk også for to bagger, for det om de så litt trange ut. Regner ikke med at de lager bagger som er for små til spedbarn!? Bestilte du de minisoveposene i sølv? De er kjempetøffe! Kommer til å arve to skinnposer, men vet ikke om de blir for store i baggene? Kan du feste den stelleveska på vogna noe sted? Hvor mye kostet gildet hvis jeg kan spørre om det? Det kom på over 10.000,- for oss.

Vi får håper vi blir fornøyde med valget!! Vi er jo ganske likt i løypa også ser jeg.

God helg!

Tidl. bruker
21-06-2003, 14:04
Hei!
Joda, jeg bestillte de posene som er sølvgrå, likte dem godt.
Stelleveska fester du med tilhørende reimer med trykknapper på/rundt håndtaket på vognstativet. Bestillte svart stelleveske også.
Vet du, jeg spurte ikke om prisen på hele gildet,men jeg vet de gir ganske raust med rabatt og såkalt tvillingrabatt på den forretningen når man kjøper mye. Men rundt 10.000 kommer det seg på okkesom vil jeg tro.

Har tenkt at, hvis det nå viser seg at bagene blir trange etterhvert når ungene er blitt litt større og skal sove ute, ja da kjøper jeg heller en vanlig dypvogn til tvillingene (brukt), som kan stå hjemme. Synes vekt og plasskreving betyr så mye at jeg ville ha denne vogna, og for å være ærlig, så tror jeg den holder størrelsesmessig, ellers hadde jeg ikke kjøpt den. Ungene skal i hvert fall ikke fryse.:)

Benedicte
24-06-2003, 02:01
Hei..

Hvor fant dere den vogna ?
Finnes det bilder av den på nett ??
Leter og leter etter den perfekte tvillingvogn selv jeg..
Den likeste jeg har funnet for øyeblikket
er Emmaljungas...
Har ikke så stort utvalg her i Trondheim, men tenkte å ta en titt
i Oslo neste uke..

Blåklokke
25-06-2003, 15:13
Grattis med flotte vogner, både Pusemor og Bulle! :kidoki: