PDA

Vis full versjon : Litt bekymret her:-)

Åshild
15-09-2002, 17:19
Jeg fikk to blå når jeg var 3+4 på vei,testet meg igjen når jeg var 3+6 for å se om streken var sterkere,men den var omtrent det samme,og når går jeg da sltså å grubler på om dette kan være riktig. Jeg har tenkt som så at kanskje det kommer av at jeg er så tidlig på vei og at det blir en tydeligere strek uti 4.uke. Men alikevel tenker jeg tanken" Tenk om jeg aborterer snart?" Har hatt en SA tidligere og dette henger nok i. Jeg har forresten ikke noen blødninger og vondt,og temperaturen min er forsatt høy.

Har noen vært borti det samme som meg?

Åshild (4+0)

Mariemor
15-09-2002, 19:55
Hei Åshild!

Jeg testet på 3+6 og hadde svak blå strek. Testet igjen på 4+0, og hadde fortsatt svak blå strek. Så ventet jeg to dager, og testet på 4+2, og da var streken mye sterkere. HCG-konsentrasjonen varierer fra person til person, og noen tester jo ikke positivt før lang ut i 4. uke, så jeg råder deg til å ta en ny test om et par dager, så skal du nok se at streken er sterkere. Jeg støttet meg i troen og håpet på at en strek er en strek (som det står i bruksanvisningen), og det faktum at jeg faktisk ikke fikk mensen!

Fortell hvordan det går, da!

Klemmer fra Mariemor og knøttet (6+0)

Tidl. bruker
15-09-2002, 20:02
Jeg testet med to dagers mellomrom. Dagen etter forventet mens, og to dager etter. Jeg kunne ikke se en tydelig sterkere strek siste gangen jeg testet. Streken var svak på den første testen, og kanskje litt men ikke mye sterkere to dager senere. Kanskje er to dager et for kort mellomrom? Kanskje vi burde ventet tre eller fire dager? Det er veldig forskjellig hvor raskt hcg produseres, og kanskje vi er litt sene.

Jeg har ikke testet flere ganger, satser på at jeg er gravid siden jeg enda ikke har fått mensen. Lykke til!!!!