Vis full versjon : Er du stolt av kroppen din ??
Jeg må bare si at jeg er kjempe stolt og kjempe fornøyd med kroppen min for tiden. :D
Går ikke i posete klær, men kroppsnære som viser frem den flotte magen min !!
Er inne i en deilig peroide av graviditeten nå som jeg nyyyyyter til fulle. Koser meg masse med magen og i det hele tatt så har jeg det kjempe fint.
Men hvordan står det til med selvfølelsen deres ?? Lengter dere etter den "gamle" kroppen eller er dere fornøyd med den sånn som den er nå ??
Nysgjerrig klem fra Loppa & Lille Håp, 20+2.
Jeg liker kjempegodt kroppen min når den er gravid og gjør som deg - bruker mye kroppsnære klær som fremhever magen :) (Til vanlig er det stikk motsatt - da er det magen jeg gjør alt for å skjule... ;) )
Dette er jo den beste tiden - magen strutter uten å være diger og tung. Jeg vet at jeg sannsynligvis blir kjempestor mot slutten - det var jeg i alle fall sist, og jeg er stor allerede. Derfor nyter jeg den fine kulen som er nå :p (Ikke for det - jeg gikk med ettersittende klær helt frem til fødselen sist også jeg, selv om jeg var stor. Jeg var jo stolt av denne digre magen min!)
Jeg fikk forresten høre dette fra en tidligere nabo (som har kjent meg fra jeg var bitteliten): "Du kler å være gravid du!" Gjett om jeg ble glad! Det er sånt som kan lyse opp hverdagen nå... Mannen her i huset er i hvert fall ikke flink nok til å komme med komplimenter, så jeg suger til meg det lille jeg kan få... ;)
Jeg krysset av for "sånn passe" - selv om jeg egentlig er veldig fornøyd om dagen. Men når jeg setter meg opp om morgenen og ser meg selv i sideprofil i garderobespeilet, er synet nok til å få krysset mitt ned på "sånn passe". Ser ut som en trailersjåfør jo!
Straks jeg har stått opp og fått på klær, er jeg stolt som ei hønemor! Liker også de klærne som sitter tett inntil, så jeg kan klappe magen så ofte som mulig i løpet av dagen!
lillemor
16-09-2002, 12:28
...
Tidl. bruker
16-09-2002, 14:02
Ja jeg er stolt av kroppen min! Liker å gå gravid. En herlig tid! ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.