PDA

Vis full versjon : Ikke akkurat gravid-tema....

glad
21-06-2003, 18:51
Jeg har på innsiden av låret en kviselignende utvekst, men jeg greier ikke å klemme noe ut av den..og den er kjempeøm og vond.

Fargen på den er blå-lilla, og mildt sagt ikke pen å se på.
Jeg har hatt den før, så har den nesten godt bort, men nå har den kommet tilbake igjen..
Er litt bekymra, for den verker ganske mye..

Kan det være et inngrodd hår, som det har gått skikkelig betennelse i.
Eller kan det være en byll av noe slag...??

Tror kanskje jeg reiser en tur på legevakta, når jeg går så gnisser den jo mot det andre låret og det er så vondt...:leiseg:

Mondeo
21-06-2003, 19:07
Har hatt mange sånne jeg,og særlig på innsiden av låret.Det er en slags fettkul,ikke farlig,men ubehagelig. De fleste gangene har mine forsvunnet av seg selv,men noen ganger har jeg måttet gå til legen.Da har det blitt stukket hull på dritten og skvist ut masse gørr.Vondt,men går fort over.
Ta en tur til legen,ikke klem og styr selv.Det gjør bare vondt verre.

glad
21-06-2003, 22:20
Har vært hos legen nå, og han skar i driten. Uten bedøvelse.
Fytti rakkeren det var vondt!!!!:( :leiseg:
Begynte ikke å grine altså, men det var like før...

Det er 1 1/2 time siden, og nå svir det som bare rakkern..
Har fått Fucidin krem som jeg skal smøre på to ganger daglig.

Håper det blir bra nå da..men det er fremdeles ømt og vondt da...

glad
26-06-2003, 17:29
Nå begynner det å bli bra, men det kommer fremdeles gusj ut av såret..må ha plaster på ennå..

Men det er ikke vondt lenger iallefall!!:)

C3PO
26-06-2003, 18:49
Jeg får stadig slike, jeg også, så det var godt å høre hva det er. Jeg får det stadig ved truselinjen til låren, så jeg lurer på om det stedet ikke liker å bli presset på (selv om trusene er riktig størrelse).

beth
26-06-2003, 20:24
Hmmm, har ikke hatt noe slikt. Men, noen få ganger vokser kanskje et hår i bikinilinjen inn i huden, og det er litt vondt det også.

Glad det er ordnet for deg, i alle fall, og snart er det sikkert helt bra igjen:klapp: