PDA

Vis full versjon : Endelig hjemme med mine to prinsesser!

amor
15-09-2002, 21:02
Heisann!

Ja....nå har vi komme hjem:)

Jeg ser at en som kaller seg Marisa her inne har lagt inn innlegg og fortalt dere at det ble mere enn "bare" et snitt på meg.

Jeg har opplevd det man ikke opplever...Ihvertfall er det 25 år siden noe lignende har skjedd. Dette ifølge legene. En gedigen blødning i bukhulen. 9 poser blod, 5 1/2 time på operasjonsbordet og 5 operasjonsleger skulle til for å redde livet mitt. At jeg sitter her i dag, er ingen selvfølge. Det kunne like vel ha værst svært anderledes.

Selve keisersnittet gikk veldig fint og var en god opplevelse.

Den 28. august kl 08.40 kom Linde Maria til verden. 3500gram/49cm/h.o 36 cm. Et minutt senere ble Julia Mariel tatt ut. 3600gram/49cm/h.o 37 cm.

To store nydelige små piker. Massevis av hår og aldeles vakre. De er veeeldig like og vi aner vel at de muligens må være eneggede disse to søte små.

Rolige er de og viser tydelig at de har glede av, og kjenner hcerandre godt fra tiden i magen.

Jeg gleder meg masse til tiden fremover! Nå er det bleieskift og pupp det dreier seg om. Ved hjemreise i dag manglet de hhv 20 ig 40 gram på å veie 4 kilo hver seg, så mat får de
:D

Dere kan tro det var tre stolte storesøsken som ventet på mor og tvillingene i dag da vi endelig kunne komme hjem!

Hoppe74
15-09-2002, 21:37
Gratulerer med prinsessene :klapp:

Det var jo godt at du kom så bra ut av det når du skulle være så uheldig i utgangspunktet. Ikke mye flaks å snakke om når det skjer hvert 25 år ....

Men det høres ut som du tar det fint:) Det er beundringsverdig, ikke alle ville taklet en slik traume like bra.

Jentene var jo store og flotte da. Du har klart å gi de rikelig med mat både inni og utenfor magen forstår jeg :D

Lykke til i tiden som kommer da !!

Hilsen Hoppe74 30+2

Tilden
16-09-2002, 00:26
Så godt å høre fra deg! Og gratulerer så masse med jentene!! Nydelige navn og flotte tall :klapp: Nå må dere kose dere masse fremover!!

Det er også godt å høre at alt endte bra med deg også til slutt! Hørtes ut som en forferdelig opplevelse. Jammen er livet uforutsigbart. Håper du har hatt god hjelp til å bearbeide det som skjedde!

Og igjen: gratulerer!

Klem fra Dee og gutta, 31+1
:baby: :baby:

Beate
16-09-2002, 13:25
Så skummelt, Amor....

Men nå får vi krysse fingrene for at alt går som det skal framover iallefall! Kjempefine navn på jentene!

GRATULERER SÅ MYE!!!

Beate, 14+6

karlista
16-09-2002, 14:43
HEI AMOR.

Ville bare gratulere deg med jentene som har fått flotte navn og fin størrelse. :klapp:

Stakkers deg, for en opplevelse du har hatt i forbindelse med snittet da :klem:
Ja, ja nå er du på beina igjen og det er godt.

Så får du kose deg med barna og gi litt referat inn imellom stell og mat.

Klem fra Karlista:findag:

Lillann
16-09-2002, 21:03
Hei Amor!
Hadde bare lyst til å gratulere deg med jentene dine!!
Har fulgt med på deg,bra at det gikk bra tilslutt!!!
Nå får du kose deg med de to prinsessene dine+de store;)
Deilig å høre at det går så bra med dere!!

Klem fra Lillann

ich
18-09-2002, 01:05
Så deilig at alt gikk bar til slutt, og så STORE og selvsagt vidunderlig vakre barn!

Kom deg nå over til oss i nybakt mamma, om du har to sekunder til overs en dag!

STOR klem fra

lotus
22-09-2002, 22:50
Så godt å høre fra deg, Amor! Glad for at du kan sitte der og skrive de ordene, det hørtes ut som om det har vært tøffe tak!!!

Høres ut som om ting går greit for dere, og det er jo bra - etter den opplevelsen!

Selv er jeg også hjemme igjen fra barsel med prinsen og prinsessa - de veide ca 2600 begge to! Fødselen kan leses om her (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=4900)

Stor klem fra lotus og to gode venner!:elsker2: