PDA

Vis full versjon : Har dere funnet navn ennå?

Nine
15-09-2002, 21:47
Det virker som om det er så mange her som allerede har bestemt seg for navn... Vi har begynt å diskutere så smått - det vil si, jeg kommer med forslag og han kommenterer... :)

Hvordan er det med dere?

Ramgad
15-09-2002, 22:48
Det ser jo ut som om vi har bestemt oss for Lasse, men det har vi ikke. Vi kommer til å ha etpar navn i reserve, i tilfelle babyen ikke er en Lasse. Jenter kan f.eks. ikke hete Lasse med stort hell! :D

Loppa
16-09-2002, 13:04
Vi er helt enige om guttenavn, det blir Aleksander ! :D

Jentenavn kommer vi vel aldri til å bli enig om. Vi har totalt forskjellig smak. Han liker de vanlige norske navnene, mens jeg vil ha et litt "uvanelig" som ikke ALLE andre heter. Har forelsket meg helt i Tuva, men det får jeg nok aldri igjennom... :sint:

Loppa & Lille Håp, 20+3.

Tidl. bruker
16-09-2002, 14:01
Jentenavn: Amalie
Guttenavn: Håvard

Et av dem blir det, :) har en Torbjørn fra før!:D

Tilla
16-09-2002, 15:03
Vi, eller rettere sagt jeg, har bestemt oss for Josefine :hjerter:
Skulle det bli gutt blir det Theodor.

Har blitt litt sånn hver gang at mannen min ikke har kommet helt med i bildet før navnet allerede er "bestemt". Men han har ikke de helt store meningene om saken, og det har absolutt jeg, så det er vel greit det. Jeg er veldig fornøyd med ordningen i hvertfall...;)

Tilla 24+0

linea
16-09-2002, 15:49
Vi vet at vi får jente :stores:, og har noen alternativer:
Helene
Ingvild
Mia
Gry

Helene er favoritten foreløpig, men vi må nok se babyen først før vi bestemmer oss helt:baby:

Klem Linea (22+1)

gullku
16-09-2002, 17:05
Jepp!!!
Vi tror dette blir ei lita jente, og da skal hun hete Emma.
Skulle en gutt komme, skal han hete Emil.
Inntil videre heter knøttet Lille Em.....:hjerter:

Tidl. bruker
16-09-2002, 17:08
Jeg har virkelig gått inn for å finne navn til småen. Spesielt etter at vi fikk bekreftet at det er en liten gutt der inne. Vært både på nett og letet etter aktuelle navn, lånt navnebok på biblioteket ol, mens han bare sier enten "ja kanskje" eller "nei, ikke aktuelt".

Virker ikke som han er så veldig interessert. Det kan hende at dette har sammenheng med at han er veldig opphengt i et spesielt navn, det har han vært hele veien, nemlig Marcus. Synes selv at navnet er altfor vanlig, seiden det er på topp 10 og sånn...:(

Mine forslag er blant annet: August, Benjamin, Fillip, Henrik, Hermann, Jacob, Joakim, Julian, Oscar, Sebastian eller William.

Vi klarer vel å bestemme oss en eller annen gang. Må jo det før eller siden da:p Kankje det slår oss når han kommer ut...

melankolibri
16-09-2002, 17:37
Hvis det kommer en :stores: så blir det enten Maya eller Meya, men kommer det en :storeb: så blir det Jayson.
Siden pappan er engelsktalende afrikaner, så må vi ha noe som "granny" i zimbabwe kan uttale også :D

Kwistin
16-09-2002, 17:38
Det blir en Martine hos oss :)

18+3

Snoopyjenta
16-09-2002, 20:39
Akkurat nå er det Trym og Tuva vi er mest sikre på.

:baby:

Liss
16-09-2002, 20:45
På ul sa de at det er en gutt derinne, og da er navnet Emil bestemt.

Skulle det bli en jente så er det nok Sunniva eller Linnéa.

Vi har en liten Linus fra før av.

Bambine
16-09-2002, 22:26
Vår lille gutt skal få navnet Magnus. :)

alexandra
17-09-2002, 00:59
Hei

Har funnet ut at jeg får en jente, så navnet var ingen problem for vi hadde funnet navnet til henne neste før hun ble laget.

Hvis vi skulle ha fått en gutt, da har vi hatt vanskeligheter.

Har to jenter fra før, og fant navnet deres ganske raskt, men klarte liksom aldri å finne noe gutte navn jeg likte. Jeg hadde på følelsen med alle sammen at det ble jenter.

Hun skal hete Alexandra:baby:

ming
17-09-2002, 01:22
Vi har ei Emma Sofie fra før, og var ei stund veldig opphengt i at også nummer to måtte ha dobbeltnavn, men nå har vi kommet fram til at dette er et helt nytt individ, som bør få sitt eget navn.

Blir det gutt er pappa'n sta på Olve, det er ikke så veldig mye å diskutere. Blir det ei jente til kan det se ut som om vi lander på Kaja, men vi har ennå god til å ombestemme oss på :)

Vel, navn skal vel lille Knøtt få før eller siden, uansett :p

Puffen
17-09-2002, 13:21
På UL sa de at det sannsynelighvis er en jente som kommer, og da skal hun hete charlotte. men skulle det alikevel bli en gutt så skal han hete Andreas.
;) Tror vi da, man vet jo aldri. Datter`n min på 10 år skulle hete Ida, men da vi fikk se henne så synes vi ikke at navnet passa lissom. så da ble det Lisa isteden.

Hilsen Puffen