PDA

Vis full versjon : Jeg er skikkelig deppa

Sebkez
23-06-2003, 17:21
ikke fordi jeg er noen nymfe, men fordi jeg ikke klarer å ha sex med min kjære. Klart at mye av det kommer at jeg har smerter i bekkenet mitt, og er redd for at han skla gå for dypt, da det gjør vondt som rakkern.

har noen noe forslag.???????? Flere ganger har vi måtte bryte av da jeg bare gråt, mye pga smerten.

Ceni
23-06-2003, 21:14
ta styringen selv, bruk stillinger der du kontrollerer. da kan du passe på hvor dypt den går inn og sitte slik du føler er best for deg

glad
24-06-2003, 22:53
Prøv å ha et langt forspill, der dere bare nyter hverandre uten inntrengning. Da slapper du mere av, og det blir nok ikke så vondt.
Det vonde kan også komme av at du ikke slapper nok av.

Moniq
27-06-2003, 03:34
Jeg hadde samme problemet, att smertene var veldig store under sex pga bekkenløsning, og man fikk jo liksom ikke lea så myepå seg heller da, når bekkenet er så vondt. Tok det opp med fysioterapauten min, og hun anbefalte meg og ligge på siden, for da blir det ikke samme press på bekkenet, det fungerte veldig bra for meg. Hun sa også att jeg ville få samme problem under fødsel, og burde føde på en annen måte en og ligge på ryggen.

glad
29-06-2003, 20:38
Jeg fødte andremann sidelengs..jordmor støtta den ene foten min.
Det var "behagelig" å ligge sånn.
Første gang satt jeg på huk, mens mannen min og jordmor støtta meg.
Denne gang aner jeg ikke hva jeg vil, tar det når det kommer til stykket.

På besøk
11-07-2003, 03:21
Opprinnelig melding fra glad
Jeg fødte andremann sidelengs..jordmor støtta den ene foten min.
Det var "behagelig" å ligge sånn.
Første gang satt jeg på huk, mens mannen min og jordmor støtta meg.
Denne gang aner jeg ikke hva jeg vil, tar det når det kommer til stykket.

Tror ikke det var fødestillinger hun var ute etter å høre ;)

tab32
11-07-2003, 17:28
Dere kan jo ha sex uten at han trenger inn i deg.
Det fungerer fint for oss... Bruk fantasien.

Ceridal
11-07-2003, 20:18
Ta selv styringen og det vikitgste er at du slapper av. Om ikke du har lyst at han skal trenge inn i deg så kan man bruke andre hjelpemiddler. Hender og munn er jo et flott alternativ.