Vis full versjon : Noen som har sett disse noe sted?
Steinbukk
16-09-2002, 00:35
Hei
Har noen sett ett av disse to stellebordene noe sted i noen butikk?
Brunt Brio Stellebord:
Steinbukk
16-09-2002, 00:37
Og hvitt Brio Stellebord:
IzziCreo
16-09-2002, 12:47
Hehe, lurer fælt på det samme... Vi vil ha det brune der, og har tatt kontakt med Babyshop som fører Brio her i Oslo. De får det nok ikke inn, men de skal prøve å bestille det for oss. Skal innom der en av de nærmeste dagene for å vise bilde og oppgi artikkelnummer slik at de kan forhøre seg. Er spent på hvor mye det evt. koster.
Hvis ikke de klarer å få tak i det blir det nok en Sverige tur på oss :)
Holder seg oppdatert på hvordan det går hvis du vil :)
Klem Suzie Q 29+0
Steinbukk
16-09-2002, 13:34
Hei
Jeg har selv hørt at de har de på simobutikken i Fredrikstad og at begge der kostet 948,-
De hadde vist ett av de inne (tror det var det brune) og det andre kunne de bestille.
Men jeg skulle gjerne visst om noen har sett de "LIVE"
Blir en liten omvei her fra Oslo og ned til Fredrikstad.
Vi heller også mot det brune...
Var og spurte på Babyshop i sentrum, Oslo...jenta skjønnte ikke hvilket jeg snakket om og kunne ikke hjelpe :bonk:
Hadde med navn og nummer, men det hjalp ikke.
Håper du har større hell :)
IzziCreo
16-09-2002, 14:37
Hei igjen,
så bra at de har de i Fredrikstad da idet minste :) Håper jeg har bedre hell på Babyshop da - de var ihvertfall veldig behjelpelige når jeg snakket med dem på telefonen.
Prisen var ikke så ille heller - krysser fingrene for at vi får tak i dem her i Oslo :)
Klem Suzie Q 29+0
Det brune stellebordet står ihvertfall utstillt på Briobutikken her i Asker.
Butikken ligger på Trekanten kjøpesenter i Asker sentrum. Det er jo ikke mere enn 15-20 min fra Oslo da;)
Butikken heter " Brio barn og leker"
Så da kan dere jo ringe dit på forhånd ?
Ellers så finnes det en Briop barn og leker butikk i SAndvika også, men jeg vet ikke om de fører møbler, de har iohvertfall vogner der....
Lykke til i jakten på stellebord.
:klem:
IzziCreo
16-09-2002, 15:04
Asker er ikke lange veien nei :) Så flott at de har det der da - skal ringe dit med en gang :)
Takk for tipset!
Klem Suzie Q 29+0
IzziCreo
16-09-2002, 15:12
Steinbukk,
ringte Asker - men der kostet det 1290,-......... Litt mer enn i Fredrikstad kan du si :???: Rart at det er så forskjell...
Klem Suzie Q 29+0
Det var da voldsomt til prisforskjell da...:???:
Det er kanskje tilbud i Fredrikstad?
Det er en serie med seng i samme farge/treverk, lekkert....
men den koster litt den også dessverre.
På Happyland der(det heter faktisk fortsatt det.......)
Ring ned og hør.....Hvis du først tar turen til Fredrikstad kan du jo kanskje like godt farte over grensen og kanksje spare enda mer, husk at kursen er bra så selv om prisen de oppgir er den samme, så sparer du 20% ca. pga kursen....
Savanna 31+3
Noen som har internett adressen til Brio? Og har de full oversikt over produktene sine der?
Klem fra Fugl (19+4)
Steinbukk
17-09-2002, 21:37
Hei
Snakket med Fredrikstad igjen for å få bekreftet prisen.
Ny jente denne gangen (kanskje 4 uker sidenjeg ringte sist)
Hun måtte sjekke opp pris for de hadde ikke lenger det brune inne. Skulle ringe om litt.
Ringte og etterlyste samtalen etter over 4 timer.
Da hadde hun fått vite at de ikke fikk de mere....ingen pris....
Men har lappen hvor jeg har skrevet "Begge 948,-"
Var på Babyshop i Ullevollsveien og spurte. Hun fant det hvite i Brio katalogen og det brune hadde hun hørt om. Skulle sjekke hun også og ta kontakt i morgen eller torsdag...
At det skal være så vanskelig og finne et BRIO stellebord.
Jeg fant forresten bildene på Simogroup.com (http://www.simogroup.com) og så på Svensk! Under Norsk ligger Simo produkter
Sendte mail til ENG (som har siden) ang. priser...det var da jeg ble henvist til Simobutikken i Fredrikstad.
De har det på Briobutikken her i Asker....
Men da koster det litt mere... sikker på at du fikk oppgitt riktig pris i Fredrikstad første gangen?
Det ville jo være mere naturlig at det i heltre koster mere enn det i aluminium?
Dessuten så er ikke 1299,- noe mere enn stellebordene koster rundt her ihvertfall, både på Babyshop, Babykos i Sandvika og på Ikea...
:findag:
IzziCreo
18-09-2002, 13:18
Ja, snakket med de i Asker - og de har det ihvertfall, Steinbukk!
Forresten så skjønner jeg ikke hvorfor noen vil slutte å ta inn et så fint stellebord... :???: Who knows... Det kan jo hende at Babyshop kan prøve å bestille også... Eller så går nok turen over grensen ;)
Klem Suzie Q 29+2
Steinbukk
18-09-2002, 14:12
Hei
Fikk nettopp svar på mail til butikken på Svinesund.
Det hvite som heter ELFA koster Sek 1298,- (Nok 1042,70) og det brune som heter Basic koster sek 1198,- (Nok 962,37)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.